معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: تصویب حقوق 24 میلیونی مدیران فاصله طبقاتی را زیاد می کند.
کد خبر: ۸۸۳۵۷۸۲
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی‌ اکبر پور ظهر امروز در نشست بصیرتی روشنگری و گفتمان سازی در جمع مسئولین معلمان و دانش آموزان شهرستان رشتخوار در محل سالن ارشاد شهرستان رشتخوار در رابطه با شاخصه‌های لازمه راه انقلابیون در کشور، گفت: انقلابیون باید باور داشته باشند، ما با باور توانستیم در ساخت پهپاد جزء ۴ کشور برتر دنیا شویم و در زمینهٔ موشکی دنیا را به لرزه درآوریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عدالت محوری و عدالت‌خواهی از شاخصه‌های دیگر انقلابیون است افزود: باید مسیر انقلاب امروز با عدالت محوری ادامه پیدا کند، حقوق‌های نجومی در مقایسه با حقوق ناچیز کارگری که چند ماه حقوقش عقب‌افتاده عدالت نیست.

حجت‌الاسلام اکبر پور با تأکید بر اینکه بصیرت افزایی مهم‌ترین راه دشمن‌شناسی و استکبارستیزی در کشور است، اذعان داشت: مردم ما از آگاهی کامل برخوردارند و متأسفانه گاهی نخبگان ما دچار مشکل می‌شوند که این مسئله نیاز به بصیرت افزایی از سوی آنان را می‌طلبد.

وی در ادامه در رابطه بانفوذ دشمن، و لبخند زدن برخی از مسئولین به دشمنان گفت: نفوذ یعنی دشمن حرفش را از دهان مسئول ما بزند، و مسئول ما حرفی بزند که موجب خوشحالی دشمنان شود.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی با اشاره به شعار عبور از رکود از سوی برخی از مسئولین، یادآور شد: امروز برخی به هر قیمتی می‌خواهد به نتیجه برسد، فقرزدایی روحیه انقلابی می‌خواهد، امروز جمعیت عمده‌ای از کشور ما رنج می‌برند، باید مردم احساس کنند شعار دادن تنها اینکه ما از رکود عبور کردیم برای مردم کافی نیست.

وی با اشاره به اینکه امروز خطر نفوذ دشمن به مرز نیست، افزود:  نفوذ دشمن نفوذ بر افکار است، امروز وظیفه بیش‌ازپیش سنگین است باید خیلی هوشیار بود. رأی ما روحیه انقلابی می‌طلبد، تفکر بسیجی و روحیه انقلابی است که می‌تواند این کشور را مثل گذشته به‌پیش ببرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها