خبرهای داغ:
آیت الله سید محمد موسوی گفت: دستیابی به علم بدون بصیرت هیچ گاه برای بشر مفید نخواهد بود و یکی از اهداف استعمار جهانی در کشورهای اسلامی ترویج این فرهنگ است.
کد خبر: ۸۸۳۵۸۰۰
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل ، امام جمعه آران و بیدگل همزمان با هفته تربیت اسلامی در دیدار با مربیان و معاونان پرورشی مدارس آران و بیدگل صبر را اولین ابزار در کار پرورشی دانست و اظهار کرد: صبر ویژگی مهم کار پرورشی است و تحمل زیاد می تواند تاثیر به سزایی در تربیت نسل جدید داشته باشد.

آیت الله سید محمد موسوی مربیان پرورشی را سربازان عرصه علم و تهذیب خواند و اضافه کرد: علم بدون معرفت و دین زمینه ساز جدایی از اخلاق و به ذلت کشاندن مردم است.

وی با بیان این که مشکل امروز دانشمندان رسیدن به علم بدون معرفت است تصریح کرد: دستیابی به علم بدون بصیرت هیچ گاه برای بشر مفید نخواهد بود و یکی از اهداف استعمار جهانی در کشورهای اسلامی ترویج فرهنگ علم گرایی مطلق است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل با توصیه به مربیان تربیتی برای  مقابله جدی با آسیب های اجتماعی افزود: جایگاه مربیان پرورشی در مدارس به عنوان رسانه سیار اسلام در مقابله با آسیب های جدید به ویژه در حوزه فضای مجازی ویژه است و باید با فکر خلاق و استفاده از علم  روز و تکیه بر مبنای دینی این کار صورت گیرد.

آیت الله موسوی با اعلام رضایت از فعالیت مربیان تربیتی شهرستان در مدارس خاطر نشان کرد: مدارس آران و بیدگل به دلیل حضور مربیان مذهبی و معلمان دلسوز کمترین میزان آسیب های اجتماعی را داراست.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها