در پی کسب مقام اول در مسابقه ی "نوشیدن و نوشاندن از چشمه" در کشور:

پیام تبریک روابط عمومی و بسیج رسانه سپاه الغدیر به خبرگزاری تسنیم یزد

در این پیام آمده است: خوشا به سعادت شما علم به دوش و قلم به دوش ارجمند که در مسابقه نوشیدن و نوشاندن از چشمه " تسنیم" گوی سبقت را ربوده اید و زهی سرخوشی برای هم قطاران ویاوران حضرتتان که در چکاچک نبرد حق و باطل؛ مشک آب آوری بر دوش؛ پاسبان حریم حقایق نورانی اسلام و انقلاب اسلامی شده اید.
کد خبر: ۸۸۳۵۸۰۹
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، خبرگزاری تسنیم در مسابقه "نوشیدن و نوشاندن از چشمه"، مقام اول را در کشور از آن خود کرد.

در همین راستا روابط عمومی و بسیج رسانه سپاه الغدیر  پیام تبریک صادر نمود. متن پیام بدین شرح است:

 فرهیخته گرامی برادر بسیجی جناب آقای فرشاد براتی

در روزگاری که به تعبیر سید شهیدان اهل قلم؛ سید مرتضی آوینی در عصر انفجار اطلاعات به سر می بریم؛ جریان حاکم بر فضای رسانه های خبری اذهان بی دفاع ملت ها را آماج بمباران پیام های یک سویه قرار می دهند تا در برهوت بی هویتی؛ منافع صاحبان قدرت را تامین کنند. در این میان خوشا به سعادت آنانی که مشک سقایی بر دوش می کشند تا از چشمه ای ازلی و گوارا جان تشنه رهپویان حقیقت را به زلال دانایی سیراب کنند. چشمه ای که به فرموده کلام الله مجید؛ عینا یشرب به المقربین است. چشمه ای که مقربان درگاه حق از آن بهره می برند. "تسنیم" عطر و طعم بهشتیحقیقت را می پراکند. و فی ذلک فلیتنافس المتنافسون: پس برای دستیابی به چنین شراب طهوری باید از یکدیگر سبقت گیرند.

خوشا به سعادت شما علم به دوش و قلم به دوش ارجمند که در مسابقه نوشیدن و نوشاندن از چشمه " تسنیم" گوی سبقت را ربوده اید و زهی سرخوشی برای هم قطاران ویاوران حضرتتان که در چکاچک نبرد حق و باطل؛ مشک آب آوری بر دوش؛ پاسبان حریم حقایق نورانی اسلام و انقلاب اسلامی شده اید. گوارایتان باد و مستدام باد موفقیت تان در سبقت در خیرات.

روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد
ارسال نظرات