نفت و گاز گچساران در هفته هفدهم و رقابت‌ها لیگ برتر هندبال کشور فردا چهارشنبه هجدهم اسفند در اصفهان به مصاف سپاهان می‌رود.
کد خبر: ۸۸۳۵۸۴۷
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: جدال نفت و گاز نزدیکی هندبال نفت و گاز گچساران تاجام 29 لیگ برترگچساران و سپاهان اصفهان که هم‌اکنون با 21 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد، از دیدارهای حساس و سرنوشت‌ساز این فصل است.
مهران کیخایی با بیان اینکه برای قهرمانی باید برنده بازی با سپاهان شویم افزود: تیم نفت و گاز گچساران تاکنون 16 بازی در لیگ برتر هندبال در سال جاری انجام داده که 11 برد، 2 تساوی و 24 امتیاز کسب کرده است.
وی با اشاره به اینکه بیست و نهمین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران با حضور تیم‌های نیروی زمینی تهران، هیات هندبال مرودشت، نفت و گاز گچساران، شهرداری ارومیه، شهرداری کاشان، فولاد مبارکه سپاهان، مس کرمان، هپکو اراک، بیتا سبزوار و توسعه و عمران بافق در حال برگزاری است ادامه داد: تیم هندبال نفت و گاز گچساران فصل گذشته توانست نایب‌قهرمان لیگ برتر هندبال ایران شود.
تیم نفت و گاز گچساران آبان ماه سال جاری توانست با درخشش در برابر تیم‌های عربی مقام چهارم جام باشگاه‌های آسیا را کسب کند.

شهرستان گچساراندر جنوب کهگیلویه و بویراحمد با 2 تیم بانوان و مردان در لیگ‌های برتر و زیرگروه یکی از قطب‌های هندبال کشور است.

ارسال نظرات