توقیف کشتی خارجی حامل سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه در بندرلنگه

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بندرلنگه از توقیف کشتی خارجی حامل سوخت قاچاق توسط منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس و آب‌های سرزمینی نزدیک به جزیره کیش خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۵۸۶۱
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛به نقل از مروارید نیوز: علی منصوری رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بندرلنگه با اشاره به  توقیف کشتی خارجی حامل سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه گفت: کشتی توقیف شده متعلق به یکی از کشورهای خارجی است که به همراه ۵ تبعه خود  ۱۵ روز در آب‌های ایران توقف داشتند و از لنج‌های ایرانی سوخت خریداری می‌کردند و به دیگر کشتی‌های عبوری تحویل می‌دادند.

 

وی با بیان اینکه ۱۳۶ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق از این کشتی کشف شد، اضافه کرد: تعزیرات حکومتی کشتی مذکور را به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۱۶۶ میلیون و ۷۴۹ هزار و ۶۰۰ ریال جزای نقدی و ضبط کشتی به نفع دولت محکوم کرد.

 

منصوری بیان داشت: یک نفر از ۵ تبعه خارجی در کشتی به قید وثیقه آزاد و بقیه افراد به ۳۶ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شدند.

 

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بندرلنگه در پایان یادآور شد: در راستای مبارزه با کالا و سوخت قاچاق با هیچ شخص و اشخاصی از کشورمان و دیگر کشورها که در مرزهای جمهوری اسلامی ایران فعالیت قاچاق کنند تعارف نداریم و برابر قانون و مقررات کشور برخورد خواهد شد.

 

ارسال نظرات