خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: سپاه هدایت‌کننده مستقیم دو کارگروه و کمک یار شش کارگروه این رزمایش است.
کد خبر: ۸۸۳۵۸۸۱
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ رضا حافظی امروز در دومین روز از رزمایش پدافند زیستی حضرت مسلم ابن عقیل(ع) که در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به اقدامات مناسب برای بهبود خطرات اظهار داشت: درگیری‌ها جزئی از زندگی انسان‌هاست و با توجه به وضعیت کشور از لحاظ سیاسی، نظامی و شرایطی که در منطقه حاکم است باید این خطرات را تهدیدی دانست.

وی بابیان اینکه باید همواره آمادگی مقابله با تهدیدات باید در سطح استان وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: در زمینه‌های مختلف با این آمادگی را داشته باشیم که بتوانیم  در جهت مقابله و برخورد با این پدیده‌ها اقدامات لازم را انجام دهیم.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: سپاه به‌عنوان جانشین فرمانده قرارگاه که همانا استانداری بوده در این رزمایش که محلی برای نشان دادن آمادگی و ساماندهی دستگاه‌هاست نقش‌آفرینی می‌کند.

وی به نقش سپاه در کارگروه‌های رزمایش اشاره و تصریح کرد: سپاه هدایت‌کننده مستقیم دو کارگروه و کمک یار 6 کارگروه این رزمایش است، به‌نحوی‌که درواقع سپاه درگیر، دخالت کننده و پشتیبانی مستقیم همه دستگاه‌ها در این رزمایش بوده است.

حافظی ادامه داد: قرارگاه پدافند زیستی در استان قم با همکاری نهادهای مربوطه فعالیت خویش را ادامه خواهد داد تا بتواند در مقابله با مشکلات ایستادگی کند.

گفتنی است در این رزمایش آخرین وضعیت عملکرد اعلام‌شده از قرارگاه به این صورت بوده که: تاکنون 457 مورد عملیات پایش انجام‌گرفته که 6823 گوسفند مورد معاینه قرارگرفته که از این تعداد 139 رأس دام مبتلا و 39 رأس دام تلفات داشته که از دامداری‌ها خارج‌ شده است.
ارسال نظرات