خبرهای داغ:
با حضور اقشار بسیج

چهارمین اجلاس مجمع بسیج شهرستان برخوار برگزار شد

چهارمین اجلاس مجمع بسیج شهرستان برخوار با حضور بسیجیان اقشار روز سه شنبه ۹۵/۱۲/۱۷ در تالار لقمان حکیم دولت آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۵۸۹۸
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج برخوار؛ چهارمین اجلاس مجمع بسیج شهرستان برخوار با حضور بسیجیان اقشار روز سه شنبه ۹۵/۱۲/۱۷ در تالار لقمان حکیم دولت آباد برگزار شد.

در ابتدا این جلسهسرهنگ دوم پاسدار محمد شفیعی ضمن خیر مقدم به اعضای جلسه گفت:در مجمع بسیج باید آسیب ها را بررسی و طرح و ایده نو در کارگروهها بیرون بیایید و اگر در سطح شهرستان قابلیت حل داشت در مجموعه اداری شهرستان داده و معضل حل و اگر حل نشد به استان ارائه شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار افزود: در طرح ها نباید اقشار جزیره ای کار کنند بلکه باید همپوشانی شود تا خروجی خوبی داشته باشد.

در ادامه حجت الاسلام طالب پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف گفت:دشمن درصدد است عناصر ماندگاری انقلاب را از بین ببرد که عی رغم همه سنگ اندازی ها انقلاب در شرایط خوبی است و آسیب ها بخاطر ضعف خود ماست.

وی با اشاره به عناصر ماندگاری انقلاب افزود: دین و اعتقادات و باورها، رهبری و مردم از مهمترین عناصر ماندگاری انقلاب است. که دشمن با ترفند سست کردن باورها و اینکه می گویند باید آنقدر برای رهبری مشغله درست کنیم تا نتواند خوب هدایت کند و مشکلاتی برای مردم درست کردن می خواهد عناصر را سست کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف با اشاره به بیانات حضرت امام(ره) گفت: حضرت امام(ره) در سال ۵۷ فرمودند ما ۵۰ سال وقت نیاز داریم تا انقلاب را به سرانجام برسانیم.از سال ۴۲ تا ۵۷ سیر مرحله انقلاب مثل این بود که از دامنه کوه تا پای کوه حرکت نمودیم و از ۵۷ تا الان به قله حرکت می کنیم که باید استقامت داشته باشیم تا یک چهارم پایانی را سریعتر طی نماییم.

در پایان انتخابات هیات رئیسه برگزار و برادر علی رجبی به سمت رئیسمجمع و برادران حسین نریمانی و براتعلی میرزاعلیان به سمت بازرسین مجمع برگزیده شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار