معاون سیاسی قرارگاه ثارالله تهران بزرگ گفت: ایجاد بی هویتی و کم رنگ نمودن ارزش های دینی و در اصل هدایت به سمت نرمالیزاسیون راهبرد دشمن در تضعیف انقلابی گری است.
کد خبر: ۸۸۳۵۹۴۲
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار باقر عبدالرضایی در نشست نهضت روشنگری که به همت معاونت سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریمان برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه(س) و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و شهدای مدافع حریم اهل البیت(ع) و شهید مطهری و تشکر از حاضرین در این نشست، به ایراد سخن درموضوع  دشمنی آمریکا و نظام سلطه با انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: امروز دشمن برای مبارزه با انقلاب اسلامی 5 گزینه را درپیش گرفته  که اولین آن جنگ اقتصادی  است. امروز دشمنان به بهانه برجام  در صدد ضربه زدن به اتقتصاد  کشور ما هستند. رئیس جمهور آینده باید درد اقتصادی جامعه را درک کند وبشناسد و در راستای حل مشکلات اقتصادی  گام بردارد.

وی گزینه دوم دشمنان در مقابله با نظام انقلاب اسلامی را ایجاد «جنگ دیپلماتیک»  دانست و بیان داشت:  دشمنان از این طریق می خواهند روحیه انقلابیگری و قائل به انقلابی بودن  و احساس درد نسبت به مظلوم واقع شدن جوامع اسلامی مانند سوریه و یمن را  در اذهان مردم کشورمان  تضعیف کنند.

سرهنگ عبدالرضایی در ادامه بیان داشت:  نظام سلطه و در رأس آن ، آمریکا در تقابل با نظام مقدس جمهوری اسلامی از راهبردهای متفاوتی استفاده می کند و یکی از راهبردهای اصلی آنها ایجاد بی هویتی و کم رنگ نمودن ارزشهای دینی  و دراصل هدایت به سمت نرمالیزاسیون برای تضعیف عقبه استراتژیک مقاومت و ایجاد مانع در مسیر پیشرفت و دست یابی به فن آوری هسته ای، می باشد و آنها می خواهند از این طریق، انقلابیگری را تضعیف و کشور را تا سطح  یک کشور اقماری و بی تفاوت تنزل دهند و بدین وسیله هزینه های خود را پایین آورده و مردم را به قبل از انقلاب برگردانند.

معاون سیاسی قرارگاه ثارالله تهران بزرگ در بخش دیگری از سخنان خود فرمایشات امام خامنه ای(مدظله العالی) را مبنا قرارداد و گفت: ایده انقلابیگری ، منظومه معطوف برآراء  ولایت در تقابل با نرمالیزاسیون است که باید مد نظر قرار گرفته و توسط سرشاخه های تحلیل سیاسی، ترویج گردد.

وی در ادامه بیان داشت: امروز ما در شرایطی هستیم که بایستی ایده انقلابیگری را به دقت تحلیل نموده و به بازسازی و احیای تفکرات انقلابی بپردازیم ومتناسب با  نقشه های دشمن و در جهت خنثی سازی توطئه های اتاقهای فکر دشمن با ایجاد آمادگی  درخود نقش پیش برنده و پیش رونده داشته باشیم.

عبدالرضایی در پایان، فضای ورود به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه سال 96 را حائز اهمیت دانست و آن را بستری برای تأمّل و دقت در جریان انقلاب اسلامی مبتنی بر آموزه های دفاع مقدس ، بیداری اسلامی  ونگرگاه های حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) خواند و به سؤالات سیاسی حاضرین پاسخ داد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها