خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه که در کاروان راهیان نور دانشجویان را همراهی می کند، با بیان اینکه مناطق عملیاتی محل عروج شهدا و مکان هایی پاک و متبرک هستند، گفت: باید دانست که این سفر با همه سفرهای ما متفاوت است.
کد خبر: ۸۸۳۵۹۵۱
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد افزود: سفر به این مناطق سفری معنوی برای خودسازی و الهام گیری از ارواح طیبه شهداست و شهدا میزبان ما بوده و همراه ما تا پایان سفر خواهند بود.

وی بیان کرد: برای بهره مندی از معنویت این سفر و مشاهده تغییر روحی پس از بازگشت، باید خود را با شهدا هماهنگ کرده و همگام سازیم.

اصغر مسلمی از مجریان این کاروان، طول مدت سفر را پنج روز اعلام کرده و گفت: دانشجویان پس تجدید میثاق با امام شهدا در مناطق عملیاتی جنوب کشور و بهره مندی از فضای معنوی این مناطق، در مسیر بازگشت، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد جمکران را زیارت کرده و به زادگاه خود برخواهند گشت.

کاروان راهیان نور بسیج دانشجویی میانه در قالب دو اتوبوس متشکل از دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های آزاد اسلامی، فنی و مهندسی، پیام نور میانه و پیام نور ترکمانچای با بدرقه عمومی مردم و مسئولان عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.

 
ارسال نظرات