خبرهای داغ:
سازمان بسیج جامعه زنان سپاه استان قم با صدور بیانیه ای به مناسبت روز قشر اعلام کرد: نیروهای انقلابی این سازمان با تاسی به رهنمودهای مقام معظم رهبری به دنبال گسترش فرهنگ اسلام ناب و انقلاب در جامعه هستند.
کد خبر: ۸۸۳۵۹۷۰
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

بسیج جامعه زنان به دنبال گسترش اسلام ناب و فرهنگ انقلاب است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، متن کامل بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه استان قم به مناسبت روز قشر اینچنین است:

بسم الله الرحمن الرحیم

زنان مجاهد جامعه اسلامی در هر زمان و عرصه ای جهاد را وظیفه خود قرار داده اند و اوج تبلور این حضور مجاهدانه که حدود 3 دهه از عمر آن میگذرد، در هشت سال دفاع مقدس بوده است؛ حضوری انقلابی که هم اکنون نیز در عرصه های علمی، اقتصادی، فرهنگی، روشنگری، سازندگی و ... برپایه اصول و ارزش های اسلامی و با الگو گیری از حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) به عنوان الگوی کامل زن مسلمان، همچنان ادامه دارد.

نمونه آن در عصر حاضر، مادران و همسرانی هستند که زینب وار در دفاع از حرم اهل بیت(علیهم السلام)، عزیزان خود را رهسپار میدان دفاع از ولایت وحرم آل الله نمودند و چه زیبا سربلند این میدان جهاد شدند.

بسیج جامعه زنان نیز به عنوان یک تشکل انقلابی، با ایمانی راسخ، همتی بلند، بصیرتی نافذ، اندیشه ای پاک، دارای تفکر بسیجی و روحیه انقلابی در پی تبیین و گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) در ابعاد گوناگون و به ویژه در مسائل مربوط به زنان می باشد.

سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) یاد و خاطره 7 هزار شهید کشور بالأخص شهید شاخص سال 95 «شهیده رقیه رضایی» و 129 شهیده استان قم را گرامی داشته و اعلام می نماید:

همواره کلام ولایت را که برگرفته از سرچشمه پاک وحی و عصمت است به عنوان فصل الخطاب و شاخص در هر اقدام و عملی الگوی حرکت خود قرار دهد.

به پاس حرمت چادرهای خونین شهدای زن، در راه پاسداری از ارزش های اسلامی و آرمان های انقلابی در عین حفظ عفت و شرافت خویش لحظه ای کوتاه نخواهیم آمد.

با پاسداری از آرمان ها و ارزش های مقدس انقلاب، هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ بیگانه ای نگاه خصمانه به این ارزش ها و آرمان ها داشته و تا پای جان از این دستاوردها دفاع خواهیم نمود.

بسیج جامعه زنان سپاه استان قم


ارسال نظرات
پر بیننده ها