600 مهندس نيكوكار عضو «مجمع مهندسان خير» استان اردبيل هستند كه همواره با اقدامات خداپسندانه خود موجب شادي و دلگرمي اقشار محروم جامعه مي‌شوند.
کد خبر: ۸۸۳۵۹۹۲
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل سايت؛ حسين دشتي، مديركل كميته امداد استان اردبيل در حاشيه اين مراسم با اشاره به اينكه در سال‌جاري مهندسان خير بيش از 74 هزار مترمربع نقشه رايگان براي خانواده‌هاي تحت حمايت طراحي كرده‌اند، گفت: بيش از 600 مهندس نيكوكار عضو «مجمع مهندسان خير» استان اردبيل هستند كه همواره با اقدامات خداپسندانه خود موجب شادي و دلگرمي اقشار محروم جامعه مي‌شوند.

وي با بيان اينكه سازمان مردم نهاد مجمع مهندسان خير در سه بخش فني و مهندسي، اجرايي و فرهنگي خدمات قابل توجهي را به خانواده‌هاي تحت پوشش ارائه كرده‌اند، اظهار كرد: اين سازمان در نهضت خانه سازي محرومان جامعه تلاش كرده است با ياري خيران و نيكوكاران، سرپناهي مقاوم و مناسب براي خانواده‌هاي نيازمند ايجاد كند.

دشتي با اشاره به اينكه مجمع مهندسان خير با همكاري بسيج مهندسان سپاه حضرت عباس(ع) استان در قالب اكيپ‌هاي خدمت رساني بارها به مناطق محروم اعزام شده و به رفع مشكلات خانواده‌هاي ساكن در اين مناطق كمك كرده‌اند، تصريح كرد: كميته امداد استان به دنبال توسعه همكاري‌ها با دستگاه‌هاي اجرايي، متخصصان، پزشكان، مهندسان، موسسات خيريه، متوليان فرهنگي و ساير افراد خير است تا شاهد ريشه كني فقر و محروميت از منطقه باشيم.

مديركل كميته امداد استان با بيان اينكه در سال‌جاري مهندسان خير هشت مسكن مددجويي احداث كرده‌اند، خاطر نشان كرد: به منظور تامين مسكن مناسب براي خانواده‌هاي تحت حمايت برنامه‌هاي قابل توجهي را در سال 96 مدنظر قرار داده‌ايم تا با همكاري جهاد سازندگي، بنياد مسكن، خيران مسكن ساز و مجمع مهندسان خير بتوانيم مشكل مسكن مددجويان را به صورت كامل رفع كنيم.

وي با اشاره به اينكه مهندسان خير بيش از يك ميليارد و 200 ميليون ريال نيز به صورت سبد كالا، كمك به درمان بيماران و رفع مشكلات معيشتي اقشار بي‌بضاعت كمك كرده‌اند، افزود: احداث حمام و سرويس‌ بهداشتي براي مددجويان نيز از ديگر خدمات ارائه شده توسط اين مجمع است.

دشتي با بيان اينكه مجمع مهندسان خير از سال 93 فعاليت خود را شروع كرده است، گفت: در مدت دو سال اقدامات حائز اهميتي در جهت دستگيري از نيازمندان و تامين مسكن محرومان انجام شده است كه با توسعه همكاري‌ها مي‌توانيم فعاليت‌هاي گسترده‌تري را به مرحله اجراء درآوريم.

مديركل كميته امداد استان طراحي و نظارت رايگان مسكن محرومان در مناطق محروم و بازرسي رايگان انشعابات آب و گاز منازل مددجويان را شاخصه‌هاي مهم اين سازمان مردم نهاد عنوان كرد و افزود: اشاعه فرهنگ احسان و نيكوكاري و جلب مشاركت‌هاي مردمي به منظور احداث مسكن براي خانواده‌هاي نيازمند نيز از ديگر فعاليت‌هاي مجمع مهندسان خير است.

خبرنگار افتخاری بسیج:محمدحسین حسین پور

ارسال نظرات