فرماندار نیر خبر داد:

رایزنی برای احداث اردوگاه دانشجویی شمالغرب کشور در نیر

فرماندار شهرستان نیر گفت: احداث اردوگاه دانشجویی شمالغرب کشور در شهرستان نیر در حال رایزنی است.
کد خبر: ۸۸۳۵۹۹۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، مهدی احمدی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات عمران شهری نیر که با حضور اعضای شورای شهر نیر در سالن جلسه شورای اسلامی شهر تشکیل شد، از رایزنی احداث اردوگاه دانشجویی شمالغرب کشور در شهرستان نیر خبر داد.

وی اظهار کرد: با همت اعضای شورای شهر نیر و دانشگاه محقق اردبیلی در تلاش هستیم اردوگاه دانشجویی شمالغرب کشور که نیاز به زمینی بالغ بر 10 هکتار دارد را در نیر احداث کنیم.

فرماندار شهرستان نیر تصریح کرد: احداث این اردوگاه برای 30 نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

احمدی به اهمیت تدوین برنامه توسعه شهری اشاره کرد و گفت: شورا و شهردار نیر باید برای توسعه عمرانی و گردشگری شهر نیر برنامه توسعه شهری را تدوین کرده و مطابق آن عمل کنند.

وی با تاکید بر مطالعه ترافیکی شهر نیر افزود: با توجه به اینکه شهر نیر یک شهر توریستی و گردشگری است، مطالعه ترافیکی و بحث ساخت و ساز در مسیر خیابان اصلی نیز باید مطابق با یک شهر توریستی برنامه‌ریزی شود.

احمدی به اهمیت نحوه درآمدزایی شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه شهرداری نیر از لحاظ درآمدزایی ضعیف است، نیاز به تأمین اعتبار از راههای مطابق قانون شهرداری دارد و با یک کار کارشناسی و فنی می‌تواند به آن دست پیدا کند.

در این جلسه رئیس شورای شهر نیر با اشاره به بودجه سال 95 بیان کرد: بودجه سال 95 شهرداری نیر سه میلیارد و 800 میلیون تومان است که از این مقدار تاکنون یک میلیارد و 600 میلیون تومان محقق شده است.

ارسلان ندیری خواستار کمک و یاری فرمانداری از شهرداری نیر در راستای توسعه و عمران شهر نیر و اجرای پروژه‌های آن شد.

ارسال نظرات