فرمانده سپاه خلخال گفت:یادواره شهدای هشجین با محوریت دانشجوی شهیدشهید عمران پستی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۳۵۹۹۹
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷

به گزارشخبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، سرهنگ جهانبخش عطایی در جلسه هماهنگی برگزاری یادوراه شهدای شهر هشجین خلخال گفت: یادواره شهدای شهر هشجین با محوریت شهید دانشجو شهید سردار عمران پستی در بهار سال 1396 برگزار می شود.

فرماندار سپاه خلخال از تعیین کمیته های برگزاری یادوراه در جهت برگزاری مطلوب این یادواره خبر داد وافزود: در بحث اطلاع رسانی و اخبار، کمیته فضای مجازی ، اطلاع رسانی و اخبار و مستند سازی و فضا سازی تشکیل شده و فعالیت خود زیر نظر سپاه ناحیه خلخال انجام خواهند داد.

در این یادواره فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز ضمن پاسداست مقام شهدای شهرستان خلخال و شهدای بخش خورش رستم وشاهرود و شهدای گمنام و سرداران شهید خواستار برگزاری مطلوب یادواره ی شهدای شهر هشجین در شان و منزلت شهداء شد.

فرماندار خلخال گفت: تمامی ادارات ودستگاه ها و نهاد های دولتی وغیر دولتی در این یادواره مشارکت خواهند داشت و انتظار می رود این یادواره در سطح استانی و فراستانی با دعوت از میهمانان کشوری برگزار شود.

در این جلسه عبدالله فرجی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خلخال نیز از آمادگی این نهاد برای برگزاری و مطلوب و انتقال خانواده معظم شهدا در روز یادواره به شهر هشجین و هماهنگی برای بارگشت آنان خبر داد.

ارسال نظرات