رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل خبر داد؛
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: تقویت شعر شهرستان ها و محور شدن مساجد و محلات در فعالیت های بسیج هنرمندان در سال آتی، سرلوحه کار انجمن شعر بسیج استان خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۳۶۰۰۶
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل ازپایگاه خبری آذرسلام، عظیم دشتی اظهار داشت: تقویت شعر شهرستان های استان در سال آتی سرلوحه کار انجمن شعر بسیج استان قرار می گیرد و مساجد و محلات محور فعالیت های بسیج هنرمندان قرار می گیرد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: بسیج هنرمندان استان امسال با برگزاری بیش از 55 محفل شعر در نقاط مختلف استان همچنان پیشتاز این عرصه

بوده و این برنامه ها ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه رسالت مهم بسیج هنرمندان کمک به تعالی فرهنگ و هنر استان است افزود: تعامل خوبی با مراکز فرهنگی و هنری استان صورت گرفته که به قطع و یقین این تعامل ها در تقویت و توسعه هنر استان موثر خواهد بود.

وی در ادامه گفت: بی تفاوتی به مقوله هنر می تواند برای کشور آسیب وارد کند ودر مقابل استفاده از ابزار هنر برای بیان حقایق انقلاب اسلامی می تواند به رشد و بالندگی کشور در همه عرصه ها کمک کند.

دشتی در پایان با قدردانی از شعرای متعهد و مخلص استان که داوطلبانه قدم به میدان دفاع از ارزشهای اسلامی و الهی گذاشته اند افزود: بزرگترین سرمایه و پشتوانه سازمان بسیج همین نیروهای انقلابی است.

ارسال نظرات