فرماندار شهرستان گرمی مغان گفت: طرح تسهیلات نوروزی در گرمی از ۲۸ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۶۰۰۹
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار، ابراهیم امامی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان مغان بر لزوم جلوگیری از حفاری‌های بی‌مورد در سطح شهر تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها از ۲۰ اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی سال ۹۶ از هر‌گونه حفاری مجاز و غیرمجاز خودداری کنند که در صورت مشاهده با آنها برخورد می‌شود.

وی اظهار کرد: پاکسازی زباله‌های ورودی شهر، شستشوی معابر شهری، رنگامیزی خیابان‌ها، لکه‌گیری شهرهای گرمی و انگوت، بهسازی تابلوها و نصب بنرهای مختلف در دستور کار شهرداری‌ها قرار گیرد.

فرماندار شهرستان گرمی به اختصاص محل اسکان‌های مشخص توسط دستگاه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: محل اسکان فرهنگیان و میهمانسراهای مختلف برای مسافران در نظر گرفته شده و در صورت لزوم افزایش می‌یابد.

امامی تصریح کرد: برای افزایش آمادگی دستگاه‌های عضو مدیریت بحران به صورت سرزده وضعیت حضور در محل‌های حادثه‌دیده ارزیابی می‌شود که باید مسؤولان آمادگی کامل داشته باشند.

وی با بیان اینکه آمادگی کامل برای چهارشنبه آخر سال داریم، تاکید کرد: باید هرگونه اختلال در نظم و امنیت عمومی توسط افراد خاطی معلوم‌الحال توسط نیروی انتظامی پیشگیری و در صورت وقوع به شدت با آنها برخورد شود.

فرماندار گرمی مغان بیان کرد: گوشی‌های همراه مسؤولان دستگاه‌ها در طول ایام نوروز باید به طور دائمی فعال باشد تا در صورت لزوم هماهنگی‌های لازم انجام شود.

آغاز عملیات لکه‌گیری جاده‌های شهرستان گرمی

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی نیز در این جلسه اظهار کرد: عملیات لکه‌گیری جاده‌های مواصلاتی شهرستان به ویژه در روستاها آغاز شده و تا ایام نوروز ادامه خواهد داشت.

صدیف فرمان تصریح کرد: در طول ایام نوروز هیچ‌گونه افزایش قیمت در سواری‌های بین شهری نداریم و در صورت اینکه مورد خاصی مشاهده و یا گزارش شود، برخورد می‌شود.

تنظیف معابر عمومی و رنگامیزی شهری

شهردار گرمی هم از آغاز تنظیف معابر عمومی شهر‌ خبر داد و گفت: در روزهای باقی مانده به نوروز، نسبت به شستشو و رنگامیزی معابر اقدام می‌شود.

رسول حسن‌زاده افزود: همه سرویس‌های بهداشتی شهر بهسازی و مرمت شده و فضاهای سبز گرمی نیز برای اتراق میهمان داخلی و خارجی آماده شده‌اند.

ارسال نظرات