خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج):

قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در اصفهان تشکیل شده است/ استفاده از ظرفیت مردمی برای جلوگیری از گسترش محرومیت

فرمانده سپاه استان اصفهان تاکید کرد: باید ریشه یابی شود که چرا این محرومیت ها با وجود گذشتن دولت های مختلف باز هم وجود دارد و متأسفانه در برخی از نقاط رشد داشته است.
کد خبر: ۸۸۳۶۰۱۵
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) در آئین افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید دکتر بهرام شکری که به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان برپا شده بود گفت: انقلاب اسلامی ایران برکات زیادی داشت و باعث پیشرفت های زیادی شد امّا امروزه باز هم شاهد محرومیت هایی در حوزه های مختلف و مهمتر از همه حوزه بهداشت و درمان هستیم.

غلامرضا سلیمانی در این مراسم که مدیرکل بحران استانداری معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری هم میهمان آنبودند ادامه داد: باید ریشه یابی شود که چرا این محرومیت ها با وجود گذشتن دولت های مختلف باز هم وجود دارد و متأسفانه در برخی از نقاط رشد داشته است.

وی همچنین افزود: دو راهکار برای رفع این محرومیت ها وجود دارد که یا باید منتظر دستگاه های دولتی برای رفع این محرومیت ها بود و در راهکار بعدی هم استفاده از توان و پتاسنیل مردمی است که این راهی میانبر در کنار برنامه های دستگاه های مسئول است.

* ایجاد قرارگاه محرومیت زدایی توسط سپاه پاسداران

این فرمانده نظامی خاطر نشان کرد: روند محرومیت زدایی در حوزه بهداشت و درمان که یکی از حوزه های مورد نیاز است باید ادامه پیدا کند و بسیج جامعه پزشکی با قدرت این مسئله را پیگیری می کند چرا که در هر نقطه ای که نارسایی در کشور وجود دارد بسیج به صورت تخصصی وارد میدان عمل می شود و به دستگاه های مسئول کمک می کند.

وی همچنین تصریح کرد: نیروی مردمی باعث می شود تا سرعت محرومیت زدایی کمتر از گسترش محرومیت نشود و تأثیر مثبتی را در این راه ایفا کند، البته برپایی این بیمارستان ها نمونه ای ده ها هزار نمونه کاری است که باید در تمامی زمینه های تخصصی و عمومی و زیرساختی اقدام شود.

فرمانده سپاه استان اصفهان همچنین تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرارگاه محرومیت زدایی تأسیس کرده است که در سطح استان راه اندازی شده و از ابتدای سال آینده کار خود را در محوریت های بهداشت و درمان، اشتغال، زیرساخت و فرهنگی در مناطق محروم شروع خواهد کرد.


ارسال نظرات