خبرهای داغ:
مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های فردوس :

اعزام دانشجویان خواهر دانشگاه های فردوس به کربلای ایران

مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های فردوس گفت: دانشجویان خواهر دانشگاه های فرهنگیان ، آزاد اسلامی و فنی مهندسی به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند .
کد خبر: ۸۸۳۶۰۶۲
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
علی اکبر ایماندوست مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های فردوس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، گفت: ما امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا و از خود گذشتگی ها و فداکاری شهدا و جانبازان مان می باشیم.
 
وی  هدف از برگزاری این اردو ها را تجدید میثاقی با شهدا و امام شهدا برشمرد و گفت: بسیجیان با شرکت در این اردو ها ضمن بازدید از مناطق عملیاتی و آشنایی با فرهنگ جهاد و شهادت با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید پیمانی دوباره خواهند کرد.
 
وی گفت: در این اردوی راهیان نور، عاشقان ایثار و شهادت از شهرهای خرمشهر، آبادان، فکه، چزابه، اروندرود، شلمچه، دهلاویه، هویزه و سایر مناطق حماسه آفرین 8 سال دفاع مقدس بازدید خواهند نمود.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های فردوس گفت: این اردوی  با ظرفیت حداکثر 44 نفر از هفدهم اسفند ماه آغاز می‌شود و به مدت 7 روز ادامه خواهد داشت.
 
ایماندوست با اشاره به اینکه پیش از این نیز تعداد 15 نفر از دانشجویان خواهر دانشگاه پیام نور بصورت متمرکز از استان به راهیان نور اعزام شدند افزود : در روز شنبه 21 اسفند ماه نیز دانشجویان برادران به راهیان نور اعزام خواهند شد .
ارسال نظرات
پر بیننده ها