خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان خبر داد

فراخوان نیروهای تخصصی در 24 ساعت

با در اختیار داشتن توان تخصصی و فنی بالای بسیج جامعه پزشکی استان، توانستیم تحولی جدید بوجود بیاوریم و از ابتدایی ترین اقدامات بیمارستان مانند شناسائی محل احداث تا آخرین مراحل کار را در 24 ساعت به اتمام برسانیم.
کد خبر: ۸۸۳۶۰۷۳
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج،رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان هم در آئین افتتاح این بیمارستان گفت: مدیریت بحران یکی از اهداف و وظایف بسیج جامعه پزشکی در مانورهای امداد و درمان و همچنین در مواقع بحران است که برپایی این بیمارستان علاوه بر محرومیت زدایی ما را به این هدف مهم می رساند

محسن حجتی افزود: با در اختیار داشتن توان تخصصی و فنی بالای بسیج جامعه پزشکی استان، توانستیم تحولی جدید بوجود بیاوریم و از ابتدایی ترین اقدامات بیمارستان مانند شناسائی محل احداث تا آخرین مراحل کار را در 24 ساعت به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: فراخوان نیروهای پیراپزشکی و تخصصی را هم در کمتر از 24 ساعت انجام داده و با فراخوان کردم متخصصی و فوق تخصصین و همچنین تیم های اضطرار در سطح شهرستان هایی مانند شاهین شهر، لنجان و نجف آباد نیروهای بیمارستانی را چینش و بکارگیری کنیم.

حجتی خاطرنشان کرد: کلیه خدمات این بیمارستان به صورت رایگان به مردم محترم ارائه می شود.
رئیس بیمارستان صحرایی شهید شکری تصریح کرد: آمادگی در مواقع بحران یکی از مسائلی است که باعث می شود بسیج جامعه پزشکی در قالب بیمارستان های صحرایی آمادگی خود را محک بزنند
ارسال نظرات
آخرین اخبار