خبرهای داغ:
بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان ظرفیت وپتانسیل بالایی دارد و با 3 هزار نیروی تخصصی می تواند خدمات ارزنده و قابل توجهی را ارائه می دهند و در هر شرایطی آماده خدمت هستند.
کد خبر: ۸۸۳۶۰۷۸
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در افتتاحیه بیمارستان صحرایی در اصفهان گفت:خدمت رسانی به ساکنین منطقه حصه یکی از اهداف برپایی این بیمارستان است که در طول مدت برپایی، پوشش خدمتی ارائه می دهد.

حمید صانعی افزود: در این بیمارستان یک پایش سلامت عمومی برای مردم منطقه هم صورت می گیرد که مراحل درمانی در مراکز تخصصی پیگیری می شوند و مهاجرین کشورهای دیگر هم می توانند با شرایطی از این خدمات استفاده کنند.

وی همچنین ابراز داشت: آمادگی نیروهای بهداشتی درمانی بسیج جامعه پزشکی امری بسیار واجب و ضروری است که در چنین مانورهایی این میزان آمادکی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

صانعی عنوان کرد: بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان ظرفیت وپتانسیل بالایی دارد و با 3 هزار نیروی تخصصی می تواند خدمات ارزنده و قابل توجهی را ارائه می دهند و در هر شرایطی آماده خدمت هستند.

این بیمارستان دارای درمانگاه عمومی و دندانپزشکی، درمانگاه های تخصصی طب سنتی، ارتوپدی، اطفال، عفونی، داخلی، طب اورژانس، پوست و مو، اورولوژی، زنان و زایمان و درمانگاه های فوق تخصصی چشم، مغز و اعصاب به همراه آزمایشگاه، اورژانس خواهران و برادران، آزمایشگاه و مجهز به دو دستگاه آمبولانس آماده به کار می باشد و تا بیستم اسفندماه آماده ارائه خدمت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها