مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله گفت: امروز خانواده‌ شهدا رسالتی زینب گونه بر عهده دارند چراکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال پیام شهدا به نسل‌های آینده از مهمترین وظایف آنان است.
کد خبر: ۸۸۳۶۱۳۲
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شهید حمیدرضا انصاری از شهدای مدافع حرمی است كه سابقه حضور در جبهه‌های دفاع مقدس را نیز دارد. او از رزمندگان تكلیف‌مداری بود كه در مسیر انجام وظیفه هیچ عذر و بهانه‌ای را نمی‌پذیرفت و ایستادگی در راه و هدف نیز باعث شد تا زمزمه‌های هل من ناصر ینصرنی اهل بیت را در زمانه جهل و لجاجت وهابی‌ها بشنود و راهی دفاع از حریم اهل بیت شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله همراه با اعضای شورای نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله از خانواده شهید مدافع حرم سردار پاسدار «حمیدرضا انصاری» دیدار کردند.

حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله در این دیدار ارزش‌های دفاع مقدس را از اصلی‌ترین ارزش‌های اجتماعی در جامعه اسلامی دانست و گفت: شهدا برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی در مقابل دشمن ایستادند و با ایمان به وعده الهی تا آخرین قطره خونشان اجازه ندادند دشمن به خواسته خود که زیر سلطه کشاندن ملت ایران بود، دست پیدا کند.

وی افزود: عزت، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان مدیون جان فشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران و صبر و استقامت خانواده‌های این عزیزان است که از هستی خود در راه دفاع از اسلام گذشتند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: الگوسازی از شخصیت و سیره شهدا، تنها بخشی از وظائف جامعه نسبت به این بزرگواران است که در این مسیر خانواده شهدا باید نسبت به معرفی شهید خود به جامعه به ویژه نسل جوان انقلاب اسلامی اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با تاکید بر رسالت امروز خانواده شهدا گفت: امروز خانواده‌ شهدا چون حضرت زینب(س) رسالتی مهم بر عهده دارند و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال پیام شهدا به نسل‌های آینده از مهمترین وظایف آنان است.

وی افزود: امروزه هدف دشمنان تنها ضربه زدن به عراق و سوریه و کشورهای اسلامی نیست بلکه آنها نیت ضربه‌زدن بر پیکره دین اسلام را دارند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله در پایان با تاکید بر تقویت فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه گفت: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقای نظام اسلامی است؛ ادامه‌ راه شهدا و ایثارگران، ترویج روش و منش این عزیزان در جامعه سبب پرورش جوانانی ولایی و باغیرت شد که با ایثار و شجاعت در حال مبارزه با تکفیری‌ها در بلاد اسلامی هستند و خود را به اوج فرهنگ ایثار و شهادت متجلی کردند.

همسر شهید انصاری نیز در این دیدار با اشاره به شخصیت این شهید والامقام گفت: خوشا به سعادتش، وی با سعادتمندی و شهادت رفت و به آرزویش رسید.

وی افزود: حمیدرضا هم تلاش می‌كرد تا به شهادت برسد؛ در رفتار، در گفتار و حتی روزی‌ای كه به خانه می‌آورد یا در مردم‌داری و... همیشه سعی می‌كرد به شهادت نزدیک شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هميشه آماده‌باش بود و به خط ولايت فقيه اعتقاد داشت، جاناً و مالاً در اين راه كار می‌كرد و قدم برمی‌‌داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات