خبرهای داغ:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره 83 شهید شهر اقبالیه عنوان کرد: جنگ امروز غربی ها با ایران در حوزه اقتصادی است.
کد خبر: ۸۸۳۶۱۴۰
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
به گزارش خبرگزارسی بسیج در قزوین، سر لشگر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره ۸۳ شهید شهر اقبالیه که در مسجد محمد رسول الله این شهر برگزار شده لود، اظهار کرد: ویژگی بسیار مهم شهدای دفاع مقدس در مقایسه با شهدای دیگر این است که آنها زمانی به صحنه آمدند که تمام دنیا در مقابل ایران قرار گرفته بودند.

وی ابراز کرد: جهان جنگی را به راه انداخته بود تا به ملت ایران بگویند، شما در حد و اندازه ای نخواهید بود که در دنیا عرض اندام کنید و با این جنگ آنها می‌خواستند ما را به دورانی برگردانند که زیر نظر قدرت‌های بزرگ مثل آمریکا و شوروی بودیم.

این مقام مسئول گفت: در تمام جنگ‌هایی که از قرن ۲۱ تا به الان اتقاق افتاده است قدرت‌هایی مثل آمریکا و شوروی در مقابل یکدیگر بودند؛ اما در جنگ با ایران این دو کشور متحد شدند و این اولین جنگی بود که تمام قدرت‌های دنیا علیه یک ملت انقلاب کرده قرار گرفتند.

رضایی افزود: این شهدا از سوی شما، از طرف ملت، از طرف اسلام در مقابل قدرت‌های جهان سینه سپر کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به کمک‌های کشورهای دیگر به رژیم بعث اذعان کرد: آل سعود خبیث بیشتر از ۷۰ و ۸۰ میلیارد دلار پول به رژیم بعث کمک کرد، همچنین اکثر اسیرانی که ایران گرفته بود از کشور سودان بودند ولی همین شهدا در مقابل این کشورها ایستادگی کردند.

وی تصریح کرد: تاریخ فرصت ندارد تا در مورد شهدا و جانبازان ما صحبت کند، زیرا آنها از زمان جلو افتاده بودند و زمان می‌خواهد تا درباره تک تک این شهدا صحبت کرد.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از پدران و مادران شهدای اقبالیه اضافه کرد: امروز همه جای دنیا به ویژه سوریه، عراق و حتی فرانسه در ناامنی به سر می‌برند؛ اما ایران کشوری امن است و این امنیت به برکت خون شهدای ما است .

مشکل بیکاری با این حجم، در شان ملت ایران نیست

رضایی ادامه داد: ما با وجود این همه کارهای بزرگ که در دوران دفاع مقدس انجام دادیم؛ چرا بعضی از کارها مثل حل معضل بیکاری و کمک به مردم را نمی‌توانیم رفع کنیم؟ این در شان یک ملتی مثل ایران نیست که حلب و موصل را آزاد می‌کند اما نمی‌تواند مشکل اقتصادی را حل کند.

وی با اشاره به تحریم‌های دشمنان افزود: دولت فکر می‌کرد با برجام تحریم‌ها رفع می‌شود اما این اتفاق نیوفتاد و حتی ترامپ هم تحریم‌های جدیدی اعمال کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خاتمه گفت: امروز جنگ در حوزه اقتصادی است؛ لذا دولتمردان، کارآفرینان و جوانان ما باید به عنوان جهاد اقتصادی وارد میدان شوند، امروز برای بار دیگر به روحیه انقلابی نیاز داریم و باید این روحیه مانند دوران جنگ به کشور تزریق شود.

4001/پ30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها