خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، راهیان ‌نور را حرکت بزرگ فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و همچنین ادامه راه دفاع مقدس دانست.
کد خبر: ۸۸۳۶۱۸۹
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

حجت الاسلام رجب احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، تاکید کرد: باید با برنامه ریزی درست در جهت تداوم و توسعه روز افزون آن حرکت کنیم.

وی بیان کرد: آنچه در بحث راهیان نور اهمیت ویژه ای دارد موضوع توجه به تداوم راه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است که امروز موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی شده است. دستاورد حماسه بزرگ دفاع مقدس، استقلال ایران اسلامی، عزت و سربلندی ملت ایران و جایگاه ویژه ایران اسلامی در جهان اسلام است.

حجت الاسلام احمدی یادآور شد: خون شهدا تضمین‌کننده انقلاب بوده و تازمانی که در مسیر آن ها حرکت کنیم و سبک زندگی شهدا را سرمشق اعمال خود قرار دهیم، دشمنان اجازه تجاوز به ملت ایران را به خود نخواهند داد.

عضو شورای فرهنگی شهرستان در ادامه اظهار کرد: دشمنان کینه‌توز مردم ایران و انقلاب اسلامی از هرگونه هجمه و ابزار برای شکست و تحقیر ملت ایران استفاده می‌کنند تا انقلاب اسلامی را با موانع جدی روبه‌رو کنند و در این میان راهیان نور و بازدید از سرزمین‌های عشق، حماسه، مقاومت و پایداری ابزار مناسب و تاثیرگذار برای دفاع در مقابل هجمه‌های دشمن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان با اشاره به اینکه حرکت راهیان نور یک حرکت مجاهد پرور، ایمان ساز و تقوا ساز است و این ها نیز عناصر تشکیل دهنده یک جامعه انقلابی هستند، خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند که باید انقلابی باشیم و انقلابی فکر و عمل کرد، زنده ماندن گفتمان انقلاب اسلامی در سایه الهام از شهیدان است و این مساله بدون زیارت شهیدان و انس گرفتن با فرهنگ شهیدان امکان ندارد.

ارسال نظرات