خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید گفت: کار، درس و بحث و امر به معروف و نهی از منکر باید برای خدا باشد اگر برای خدا باشد در همین دنیا نیز پاداش می‌دهد و در سختی‌ها به انسان کمک می‌کند.
کد خبر: ۸۸۳۶۱۹۸
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله جعفر سبحانی صبح امروز در درس خارج اصول خود که در مسجد اعظم برگزار شد، با اشاره به اواخر عمر آیت‌الله‌العظمی بروجردی اظهار کرد:  این عالم بزرگوار زمانی که به دلیل سکته قلبی در بستر بیماری بود بیان کرد که دستش خالی است.

وی خاطرنشان کرد: نزدیکان به وی گفتند چرا بیان می‌کنی دستم خالی است در حالی که به اسلام خدمت کردی و تمام احادیث فقهی شیعی از سوی شما در یک مکان جمع‌آوری شده است، در پاسخ گفت شاید همین امر سبب روسفیدی من در پیشگاه خدا باشد.

 این مرجع تقلید با بیان اینکه کاری که انجام می‌دهید باید برای خدا باشد، گفت: اگر اشرفی را به پیش صراف ببرید می‌پذیرد زیرا می‌فهمد خالص یا غیرخالص است خداوند تفاوت بین عمل خالص و عمل آلوده به ریا را درک می‌کند.

وی عنوان کرد:‌ کار، درس و بحث و امر به معروف و نهی از منکر باید برای خدا باشد اگر برای خدا باشد در همین دنیا نیز پاداش می‌دهد و در سختی‌ها یار و یاور انسان است.

آیت‌الله سبحانی یادآور شد: مسافرت در این عید مشکلاتی دارد تا ضرورت نباشد نباید رفت، بلکه طلاب باید خود را برای درس و مطالعه آماده کنند.
ارسال نظرات