خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم بر ضرورت تلاش اصحاب رسانه بخصوص بسیجیان اهل قلم در راستای تبیین مختصات گفتار انقلابی و غیرانقلابی در جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۳۶۲۲۹
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

ضرورت تلاش بسیجیان اهل قلم در جهت تبیین «گفتمان انقلاب» در جامعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، علی تقوایی طی سخنانی در همایش تقدیر از خبرنگاران فعال ناحیه بسیج امام حسین(ع) که روز سه شنبه 17 اسفند در حسینیه ثارالله(ع) ناحیه برگزار شد، اظهار داشت: امروز تقابل بین چپ و راست و این جناح و آن جناح در جامعه مطرح نیست بلکه تقابل بین گفتمان انقلابی و غیرانقلابی دیده می شود.

وی افزود: تبیین گفتمان انقلابی و مختصات گفتمان غیرانقلابی که از سوی برخی عناصر وابسته داخلی مطرح می شود، از مسئولیت های اصحاب رسانه بخصوص بسیجیان اهل قلم است.

معاون روابط عموی سپاه استان قم با تقدیر از تلاش های خبرنگاران افتخاری بسیج اظهار داشت: خبرنگاران افتخاری را به جهت اینکه با تمام توان خود و بدون هیچ چشمداشتی در راستای ترویج فرهنگ انقلاب و ایثار و شهادت گام بر می دارند، باید در زمره نوادر عالم رسانه خواند.

وی حضور خبرنگاران توانمند رسانه های مطرح استان به عنوان خبرنگار افتخاری بسیج که این مجموعه را خاستگاه و نقطه آغاز فعالیت های خود می دانند، موجب ارتقاء تراز این رسانه در سطح استان برشمرد و خاطرنشان ساخت: باید از این پتانسیل عظیم در جهت حضور گسترده تر و نگاه تیزبینانه تر در لایه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و .. تا رسیدن به وضعیت آرمانی بیشتر بهره برد.

تقوایی افزود: برگزاری همایش های فصلی با حضور نخبگان ارزشی رسانه های استان همراه با تقدیر از خبرنگاران، آغاز سری مجدد انتشار ماهنامه ذوالفقار، همچنین بازدید از حوزه های مقاومت بسیج استان به منظور بررسی نقاط قوت و ضعف فعالیت خبرنگاران، از جمله فعالیت هایی بوده که در راستای رسیدن به انسجام بیشتر خبرنگاران بسیج و رسیدن به نقطه آرمانی خبرگزاری و نیز انعکاس اخبار ارزشی حوزه ها و نواحی بسیج استان قم صورت گرفته است

ارسال نظرات
پر بیننده ها