در راستای بازاریابی و بازارداری و نیز فروش صنایع دستی و تولیدات بانوان تفاهم نامه ای از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دست پیگیری می باشد.
کد خبر: ۸۸۳۶۲۸۸
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در سفر یکروزه خود به استان زنجان، همراه با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بانوان استان، در جمع بانوان فرهیخته استان زنجان، ایجاد فضاهای فرهنگی و تفریحی ویژه بانوان نظیر پارک و فرهنگسرای بانوان را از مطالبات جدی زنان در استان های کشور عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در استان زنجان به این مطالبه به خوبی پاسخ داده شده است که می تواند الگویی برای سایر استان های کشور باشد.

شهیندخت مولاوردی افزود: باید به شایستگی از ظرفیت بانوان در توسعه متوازن استان استفاده کرد.

وی د رادامه اظهار داشت: در راستای بازاریابی و بازارداری و نیز فروش صنایع دستی و تولیدات بانوان تفاهم نامه ای از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دست پیگیری می باشد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه تا پایان دولت یازدهم پیگیری تشکیل و ایجاد بازارچه ها صنایع دستی انجام خواهد شد، تصریح کرد: با برند سازی، تجاری سازی و استاندار نمودن محصولات و تولیدات، پس از ایجاد بازارچه ها باید به عرضه شبکه ای این دستاوردها پرداخت که بصورت جدی در دستور کار سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور قرار دارد.

شهیندخت مولاوردی در پایان خاطر نشانساخت: میزبانی همراه با مهربانی و خونگرمی از ویژگی های بارز زنجانیان و شهروندان آذری زبان کشور است.

ارسال نظرات