خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج ناحیه دانشجویی قزوین

اردوهای راهیان نور پرده برداری از گنجینه ها است

مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج ناحیه دانشجویی قزوین گفت: پیروزی ما در جنگ باور کردنی نیست چرا که جوانان ما با "هیچ" جنگ میکردند، امکانات نبود حتی یک قران هم پول دریافت نمی‌کردند به این دلیل است که صحبت از جنگ برایمان به افسانه تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۸۳۶۲۹۹
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

حجت الاسلام  شعبان تقی خانی مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج ناحیه دانشجویی قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، پیرامون بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با دست اندر کاران اردوهای راهیان نور اظهار کرد: با توجه به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری، در چندین دیداری که صحبت های کلیدی داشته است فرمودند ما از یک هزارم گنجینه های ۸سال دفاع مقدس استفاده نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: برای استفاده از این گنجینه فناوری میخواهد که آن نیز راهیان نور است که برای ده ها نسل میتواند درس باشد .

تقی خانی تصریح کرد: اولین درسی که میتوان از هشت سال جنگ تحمیلی کسب کرد استقامت در راه حق و نترسیدن از دشمن است که یکی از بزرگترین درسهاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج ناحیه دانشجویی قزوین افزود: مسئله بعدی نقش ایمان در استقامت یک دولت و ملت و همچنین شهادت طلبی است و از دیگر گنجینه های آن نقش ولایت مداری و پیامبر گونه امام راحل بود که یک نقش نظم دهنده داشتند.

تقی خانی تاکید کرد: ایثار و گذشتن از جان و مال در راه خدا از دیگر گنجینه های ملت بود که خدا خواهی و خدا محوری را سر لوحه کار و زندگی خود قرار داده بودند.

گفتنی است که در ۸سال دفاع مقدس تحول معنوی برای جوانان بوجود آمد و در واقع امدادهای غیبی و نصرت الهی از دیگر الطاف الهی در پیروزی این جنگ تحمیلی بوده است.

وی تبیین کرد: امروز باید درس های دفاع مقدس تبیبن شود و مشخص شود رمز موفقیت آن چه بوده است؟! اکنون مسئله جنگ یک افسانه شده است و باید روایت گری شود و در دانشگاه ها تدریس شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع) ادامه داد: این پیروزی باور کردنی نیست چرا که جوانان ما با "هیچ" جنگ میکردند، امکانات نبود حتی یک قران هم پول دریافت نمی‌کردند به این دلیل است که صحبت از جنگ برایمان به افسانه تبدیل شده است.

وی ادامه داد: تنها چیزی که در دل جوانان ما موج میزد ایمان و آرمان بود و امروزه دشمن در صدد از بین بردن همین ایمان است.

تقی خانی در رابطه با نقش بسیج و بسیجی متذکر شد: بسیجی فقط یک فرد نظامی چفیه به گردن نیست بلکه بسیجی باید یک انسان متحرک و یک لشکر مخلص خدا و طرفدار اسلام ناب باشد.

امروزه در بحث تهاجم فرهنگی می‌تواند در زمینه اقتصادی و علم تلاش گر باشد و همچنین در انربه معروف نقش آفرینی کند، بسیجی باید بتواند با افراطی گری های داعش بجنگد و در فضای مجازی جهان را با اسلام آشنا کند.

تقی خانی در پایان خاطر نشان کرد: یک بسیجی باید مولا علی را الگوی خود قرار دهد و در هر زمینه ای اقدام مخلصانه انجام دهد .

۱۰۰۷/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها