تخصیص اعتبار مورد نیاز اجرای پروژه های بزرگ و ملی در سطح استان زنجان
معاون اول رئیس جمهور دستورات لازم جهت تخصیص اعتبارات مورد نیاز جهت سرعت بخشیدن به اجرای پروژه های بزرگ و ملی در دست اجرای استان زنجان را صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۳۶۳۱۰
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در دیدار آیت اله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و اسداله درویش امیری استاندار زنجان با ابراز رضایت از گزارشهای ارائه شده از وضعیت استان، تاکیدات لازم در برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز در جهت سرعت بخشیدن پروژهای دو خطه کردن راه آهن زنجان- تهران، سامانه آبیاری تحت فشار کشاورزی، ادامه گازرسانی به روستاهای استان، اجرای طرح های نیروگاهی و تقویت اعتبارات پروژه های مربوط به را صادر کرد.

در ابتدای این دیدار نماینده ولی فقیه در استان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی و شرایط حوزه های علمیه استان زنجان، نیازمندی های ضروری استان در این بخشها را تشریح کرد.

در بخشی دیگر از این نشست، استاندار زنجان گزارشی از وضعیت اقتصادی و اشتغال استان ارائه نمود.

اسداله درویش امیری با اشاره به استقبال سرمایه گذاران خارجی از سرمایه گذاری در استان زنجان، میزان این سرمایه گذاری ها را در دولت بیش از 300 میلیون دلار در استان زنجان اعلام کرد.

وی در ادامه به تشریح اقدامات اساسی دولت تدبیر و امید در استان زنجان با اجرای طرح رونق اقتصادی، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، کارگروه اشتغال، وضعیت واردات مواد اولیه و ماشین آلات خارجی و صادرات کالاهای تولید شده در استان، وضعیت پیشرفت اجرایی پروژه ها و طرح های سفر کاروان دولت در سال 93 به استان زنجان و همچنین وضعیت بخش کشاورزی استان پرداخت.

ارسال نظرات