خبرهای داغ:
مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان خبر داد؛
مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان با اشاره به ثبت‎نام 3 هزار و 149 نفر از افراد جویای کار در موسسات کاریابی این شهرستان گفت: از این تعداد یک‎هزار و 784 نفر بکارگماری شدند.
کد خبر: ۸۸۳۶۳۱۳
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، موسی بی‎باک صبح امروز در جلسه مشترک با موسسات کاریابی شهرستان گرگان که با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و مدیرکل تامین اجتماعی گلستان برگزار شد با ارائه گزارشی از فعالیت کاریابی‎های مرکز استان در سال جاری اظهار کرد: در حال حاضر پنج موسسه کاریابی «گلستان کاریاب»، «نیکان»، «خودباوران کوثر»، «کارسازان نوین» و «تلاش» در شهرستان گرگان فعالیت می‎کنند.
وی شمار افراد جویای کار در مراجعه و ثبت‎نام به موسسات کاریابی را 3 هزار و 149 نفر اعلام و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 3 هزار و 149 نفر به مراکز کاریابی در گرگان مراجعه و ثبت‎نام کردند که از این تعداد یک‎هزار و 400 نفر بانوان جویای کار و یک‎هزار و 749 نفر از آقایان جویای کار بودند.
مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان با ارائه آمار تفکیک شده از جویندگان کار برای ثبت‎نام در موسسات کاریابی افزود: در موسسه کاریابی کاریاب گلستان در سال جاری 746 نفر، کاریابی نیکان 977 نفر، خودباوران کوثر 817 نفر، کارسازان نوین 609 نفر و کاریابی تلاش 48 نفر از افراد جویای کار ثبت نام کردند.
بی‎باک با بیان اینکه 3 هزار و 824 فرصت شغلی به دفاتر کاریابی در شهرستان گرگان اعلام شد، ابراز کرد: از این تعداد یک‎هزار و 841 نفر زن و یک‎هزار و 983 نفر مرد بودند در این راستا یک‎هزار و 129 فرصت شغلی به گلستان کاریاب، یک‎هزار و 147 فرصت شغلی به کاریابی نیکان، یک‎هزار و 9 فرصت شغلی به کاریابی کوثر، 539 فرصت شغلی به کاریابی نوین و 35 فرصت شغلی به کاریابی تلاش اعلام شد.
وی در خصوص بکارگماری یک‎هزار و 784 نفر از افراد جویای کار در گرگان گفت: از این تعداد 989 نفر زن و 795 نفر مرد هستند بیشترین بکارگمارده‎شدگان از طریق کاریابی نوین به 757 نفر بوده است که 555 نفر زن و 202 نفر مرد بود.
مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان با اشاره به اینکه تعداد 115 نفر در فنی و حرفه‎ای بکارگماری شدند، افزود: از این تعداد 61 نفر مرد و 54 نفر زن بودند.
بی‎باک از برخورداری 587 کارفرما از تسهیلات ماده 80 در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: یک‎هزار و 484 کارجو از این تسهیلات بهره‎مند شدند.
وی ابراز کرد: 649 پرونده در پنج کاریابی شهرستان گرگان مورد بررسی قرار گرفت که تعداد 499 کارفرما و یک‎هزار و 143 کارجو به تامین اجتماعی معرفی شدند که در نهایت 587 کارفرما و یک‎هزار و 484 کارجو از تسهیلات ماده 80 برخوردار شدند.
در این نشست همچنین احمدی رئیس انجمن صنفی کاریابی‎های شهرستان گرگان از اشتغال ایجاد شده از سوی موسسات کاریابی ابراز رضایتمندی کرد و گفت: این اقدامات موجب دلگرمی و انگیزه مضاعف برای ادامه خدمت به مردم می‎شود.
بر اساس این گزارش؛ اعضای انجمن صنفی کاریابی ‎های شهرستان گرگان نیز نقطه نظرات خود در راستای بهبود وضعیت موسسات کاریابی پرداختند و هماهنگی بیشتر و بهتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با این انجمن را خواستار شدند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها