کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد؛

دو جریان انقلابی گری و غرب گرایی رقبای اصلی انتخابات ریاست جمهوری آینده/ دشمن 5 نوع جنگ علیه ایران آغاز کرده است/ داشتن روحیه انقلابی تنها راه مقابله با توطئه های دشمن

کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری رقابت بین دو جریان انقلابی گری و غربگ رایی است.
کد خبر: ۸۸۳۶۳۱۹
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، منصور حاتمی راد در نشست بصیرتی که با حضور بسیجیان، پایوران و نیروهای وظیفه در حسینیه ثار الله ناحیه مقاومت بسیج درگز برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر واژه  انقلابی گری؛ کلید حل مشکلات سیاسی، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی کشور احیاء روحیه انقلابی است.
 
وی با اشاره به شاخص ها و ویژگی های این گفتمان افزود: راه پیشرفت و تعالی کشور بازگشت به روحیه جهادی و انقلابی است.
 
حاتمی راد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، علت هراس و غضب دشمن را داشتن روحیه انقلابی و انقلابی گری ملت ایران بر شمرد و گفت: علت اصلی فشارهایی که در طول سال‌های متمادی با بهانه‌های مختلف ازجمله موضوع هسته‌ای و حقوق بشر به ملت وارد شده است، خصوصیت انقلابی‌گری ملت ایران و نظام اسلامی است.
 
این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با توجه به برنامه های دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی گفت: دشمن برای مهار و تسلیم نظام جمهوری اسلامی همزمان پنج جنگ را علیه ایران آغاز کرده است.
 
وی جنگ نرم، جنگ دیپلماسی، جنگ اطلاعاتی، جنگ اقتصادی و جمگ نیابتی را پنج جنگ پیش رو در برابر ایران خواند و گفت: این جنگ ها که خاصیت هم افزایی برای جبهه دشمن را دارد به منظور تغییر رفتار و تغییر ساختار نظام سیاسی ایران در حال پیگیری توسط دشمن است.
 
حاتمی راد افزود: راه مقابله و ناکام گذاشتن این جنگ ها، تأکید بر گفتمان انقلابی گری است.
 
وی در پایان گفت: دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری رقابت بین دو جریان انقلابی گری و غربگرایی خواهد بود و اظهار امیدواری کرد که در انتخابات پیش رو شاهد استقبال ملت از گفتمان انقلاب اسلامی خواهیم بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار