مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز:

«تبریز» از عناوین شناخته‌شده در نمایشگاه گردشگری برلین است

مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز گفت: تبریز، از عناوین شناخته‌شده در نمایشگاه گردشگری برلین است و با مجموعه ارزنده‌ای از ظرفیت‌ها و بسته‌های گردشگری، در این رویداد مهم حضور یافته است.
کد خبر: ۸۸۳۶۳۲۰
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، رضا خلیلی با بیان این مطلب اظهار داشت: حضور «تبریز ۲۰۱۸» به عنوان مهم‌ترین بستر گردشگری کشور، در نمایشگاه گردشگری برلین، نقش موثری در تقویت ارتباطات گردشگری و زمینه‌های همکاری سرمایه‌گذاری و فرهنگی با شهرهای گردشگرپذیر و گروه‌های فعال اقتصادی خواهد داشت.

وی به تدارک سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز در این خصوص اشاره و بیان کرد: ارائه بروشورها و نقشههای گردشگری، لوحهای فشرده ویدیویی از جذابیتهای طبیعی و تاریخی تبریز و معرفی فرصتهای سرمایهگذاری گردشگری، از جمله تمهیداتی است که در از مدتها قابل، پیشبینی شده و در غرفه شهرداری تبریز ارائه میشود.

خلیلی اضافه کرد: دیدار با مدیران گردشگری و سرمایهگذاران اقتصادی، در فرصت برگزاری نمایشگاه، زمینههای لازم برای پیگیری موضوعات مرتبط با مدیریت شهری و دیدارهای دو جانبه در تبریز و شهرهای هدف را فراهم خواهد کرد.
مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز با اشاره به اینکه استقبال از غرفه تبریز قابل توجه بوده است، خاطرنشان کرد: درخششهای تبریز به خصوص در مباحث گردشگری، موجب شده بازدیدکنندگان، مدیران و متخصصان گردشگری، در غرفه شهرداری تبریز حضور یافته و در خصوص اقدامات آتی شهر تبریز و برنامههای گردشگری خود تبادل نظر کنند.
مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز، معرفی صنایع دستی، آثار ملموس و ناملموس تاریخی، جاذبه های طبیعی، میراث فرهنگی، آئینهای سنتی و هنرهای بومی را از محتوای اصلی غرفه تبریز خواند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار