خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی :

به علت ضعف مدیریت در حوزه های اقتصادی موفق نیستیم

کارشناس مسائل سیاسی گفت: ما تحریم های شدیدتر از این هم در حوزه دفاعی و امنیتی داشتیم اما با رشادت جوانان این مرز و بوم کاری کردیم که الان در جایگاه بالای دنیا قرار داریم اما به علت ضعف مدیریت، در حوزه های اقتصادی و ... زیاد موفق نیستیم .
کد خبر: ۸۸۳۶۳۲۶
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد حسین آقاخانی در مجمع عالی بسیج شهرستان زیرکوه با اشاره به شرایط حال حاضر کشور،اظهارداشت: امروز یکی از نیازهای ضروری جامعه ما که دشمن سعی می کند آن را از ما بگیرد، بحث انقلابی ماندن و انقلابی گری است.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: اینکه مقام معظم رهبری اخیرا بر موضوع انقلابی گری تاکیددارد دلیلش این است که برد فعالیت دشمن برای محو انقلابی گری است.


آقاخانی اذعان داشت: متاسفانه در داخل کشور هم بعضی ها به این طرح ها را کمک می کنند و گفتمان انقلابی را مربوط به سالهای اول انقلاب می دانند.


وی با تاکید بر مدیریت جهادی و نگاه جهادی بیان داشت: اهمیت بحث انقلابی گری نشان دهنده این است که ما باید در این زمینه بیشتر تلاش کنیم.

آقاخانی اذعان داشت: اگر برجایگاه نظام اسلامی واقف شویم در دفاع از انقلاب و حرکت عظیم ملت ایران نقش خود را به درستی ایفا خواهیم کرد.


کارشناس مسائل سیاسی گفت: الان اگر فتنه ای از جنس فتنه ۸۸ در کشور شکل بگیرد دیگر شعار برعلیه نظام و اصل ولایت فقیه نیست بلکه شعار نان و معیشت خواهد بود.


وی با بیان اینکه در جنگ هوشمند دشمن از ما غافل نیست ،گفت: برد این انقلاب و عظمت این انقلاب کاری کرده که قدرت های دنیا را خوار و ذلیل کرده است.


آقاخانی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ نرم تلاش می کند مردم مشکلات را گردن مسؤولان بیندازند، گفت: ما تحریم های شدیدتر از این هم در حوزه دفاعی و امنیتی داشتیم اما با رشادت جوانان این مرز و بوم کاری کردیم که الان در جایگاه بالای دنیا قرار داریم اما به علت ضعف مدیریت، در حوزه های اقتصادی و ... زیاد موفق نیستیم .


وی اذعان داشت: دشمن در جنگ هوشمند ناکارآمدی نظام و معیشت مردم را نقشه قرار داده تا مردم را درمقابل نظام قرار دهند و به هدف خود برسند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار