چهارمین دوره از این جشنواره سوم فروردین 96 آغاز بکار خواهد کرد و با شش روز کاری متفاوت پذیرای اهالی محترم، ساکنین منطقه رستاق و میهمانان نوروزی خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۳۶۳۵۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج اشکذر به نقل از روابط عمومی جشنواره نوروزی پاتوق، جشنواره نوروزی پاتوق که با شعار ترویج علم، فرهنگ و هنر در سایه صفا، صمیمیت و همدلی چند سالی است که کار خود را شروع کرده است، در ایام نوروز ۹۶ قصد دارد تا چهارمین دوره از جشنواره خود را به مدت ۶ روز با اهداف افزایش مشارکت و آگاهی عموم و معرفی جلوه‌های مردم‌شناسی شمسی برگزار کند.
پاتوق توانسته است در دوره‌های گذشته با تکیه‌بر همت و پشتکار تمامی اهالی روستا خصوصاً جوانان و نوجوانان پرشور و نشاط روستای شمسی، نوروزی به‌یادماندنی را در خاطر بازدیدکنندگان این جشنواره رقم بزند. پاتوق در دوره‌های گذشته با فعالیت در بخش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی ازجمله فعالیت‌های دانش‌آموزی، آموزش مهارت‌های زندگی، فعالیت‌های هنری، مسابقات ورزشی، موزه مردم‌شناسی، گرامیداشت فرهنگ ایثار و شهادت و ایده‌های ناب در ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی موفق عمل نماید و در نوروز ۹۴ به‌عنوان طرح برتر فرهنگی استان یزد شناخته شود. آن‌چنان‌که به‌عنوان یک برند فرهنگی استان شناخته می‌شود.
به گزارش روابط عمومی این جشنواره، امسال نیز برنامه‌های متفاوتی برای شش روز کاری متفاوت، سوم تا هشتم فروردین ۹۶، در محل مجموعه فرهنگی حاج حسن صفی شمسی در نظر گرفته‌شده است که در زمان مناسب از طریق شبکه‌های اجتماعی و… اطلاع‌رسانی خواهد شد.
روابط عمومی جشنواره نوروزی پاتوق، ضمن تشکر از تمامی عزیزانی که در به ثمر نشستن فرهنگ همدلی و صمیمیت تلاش می‌کنند، از اهالی محترم استان یزد و تمامی مسافران نوروزی دعوت به عمل می‌آورد تا با حضور در جشنواره پویای نوروزی، از بخش‌های مختلف جشنواره بازدید نمایند.

ارسال نظرات