خبرهای داغ:
مدیرکل امور مالیاتی استان همدان:

شناسایی منابع جدید مالیاتی در دستور کار قرار دارد

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان گفت: شناسایی منابع جدید مالیاتی را در دستور کار خود قرار داده ایم تا علاوه بر افزایش وصولی مالیات های پیش بینی شده، شاهد جلوگیری و کاهش فرار مالیاتی در استان باشیم.
کد خبر: ۸۸۳۶۴۰۹
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد دلشادی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور مالیاتی استان همدان با ارائه گزارش مبسوطی آخرین وضعیت نیروها و وصولی اداره کل را مورد تشریح قرار داد.

وی افزود: شناسایی منابع جدید مالیاتی را در دستور کار خود قرار داده ایم تا بتوانیم با همکاری و همدلی کارکنان این اداره کل، علاوه بر افزایش وصولی مالیات های پیش بینی شده، شاهد جلوگیری و کاهش فرار مالیاتی در استان باشیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان در ادامه با اشاره به تعداد پرونده‌های مالیاتی که مورد رسیدگی قرار گرفته اند، افزودند: برای تحقق وصول مالیات‌های پیش‌بینی شده در سال جاری جلساتی را با حضور معاونین و روسای امور مالیاتی برگزار کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: امید است با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد تحقق 100 درصدی وصول مالیات‌های پیش بینی شده برای استان باشیم و در چند روز باقیمانده تا پایان سال نهایت تلاش خود را برای این امر بکار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار