حضور دلسوزانه و غیرت مندانه بانوان در حمایت از اقشار کم درآمد و بیماران بی بضاعت در استان زنجان بی نظیر است .
کد خبر: ۸۸۳۶۴۱۹
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در نشست هم اندیشی دختران جوان و برگزیده استان که در پی سفر معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به استان زنجان و با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان برگزار شد، گفت: تلاش در راستای دستیابی بانوان به کمال و استفاده از ظرفیت آنها تاثیر مثبتی در جامعه خواهد داشت .

اسداله درویش امیری افزود: تلاش در راستای دستیابی بانوان به کمال و استفاده از ظرفیت آنها تاثیر مثبتی در جامعه خواهد داشت .

وی در ادامه اظهار داشت: حضور موثر و توانای زنان در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی توانسته به خوبی اعتماد افراد را در زمینه مشارکت های مردمی در سطح جامعه جلب نماید.

استاندار زنجان تصریح کرد: در استان زنجان زنان و دختران حضور جدی و تاثیر گذاری در سطح دانشگاه ها، موسسات و حوزه های علمیه دارند که به این ترتیب می توان گفت بخش عظیمی از جمعیت موثر و آینده ساز کشور را، زنان به خود اختصاص داده اند.

اسداله درویش امیری با اشاره به اینکه بانوان زنجانی مشارکت بالایی در عرصه های اجتماعی و فرهنگی در جامعه دارند، افزود: کمتر سمنی در استان و کشور وجود دارد که بانوان درآن عضو نبوده و نقش جدی و تاثیر گذاری نداشته باشند.

استاندار زنجان افزود: فعالیت و حمایت زنان در موسسات خیریه و تشکل های اجتماعی و فرهنگی به ویژه انجمن حمایت از بیماران مبتلا به ام اس، دیابت، نارسایی های کلیوی و سرطان ستودنی است که حضور این قشر در این مراکز موجب تشویق مردان برای مشارکت های مختلف در جامعه شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: حضور دلسوزانه و غیرت مندانه بانوان در حمایت از اقشار کم درآمد و بیماران بی بضاعت در استان زنجان بی نظیر است .

اسداله درویش امیری گفت: زنان درموفقیت مجموعه مهرانه در سطح کشور و استان نیز نقش کلیدی و موثری داشته اند، به طوری که این امر موجب تشویق سایر افراد در زمینه مشارکت های مردمی شده است.

استاندار زنجان در ادامه خاطر نشان ساخت: زنان زنجانی، نقش قابل توجهی درکسب موفقیت های مجموعه روزبه در راستای کمک به افراد بی سرپرست و بد سرپرست درجامعه ایفا نموده اند.

اسداله درویش امیری در پایان گفت: با استفاده از ظرفیت زنان و مشارکت مردمی کم نظیرآنها در جامعه، مجموعه موفق مهرانه و روزبه به عنوان دو شناسنامه ارزشمند و سربلند در کشور و استان به شمار می آیند.

ارسال نظرات