مدیر کل بهزیستی استان زنجان:

همکاری شهرداری جزو مهمترین عوامل تاثیر گذار در بهبود مناسب سازی شهری و روستایی می باشد

هماهنگی و همکاری شهرداری و سایر دستگاههای اجرایی جزو مهمترین عوامل تاثیر گذار در بهبود مناسب سازی شهری و روستایی است که می تواند فرصتی برابر برای استفاده معلولین، سالمندان را از امکانات جامعه ایجاد کند.
کد خبر: ۸۸۳۶۴۲۲
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در جلسه مناسب سازی گفت: مناسب سازی به عنوان یک شاخص در ارزیابی سالانه دستگاههای اجرایی با 20 امتیاز اعلام گردیده است و نتایج حاصل از این شاخص ها در اعلام دستگاههای برتر جشنواره شهید رجایی لحاظ می شود.

محمد محمدی افزود: مناسب بودن درب های ورودی، عرض بازشوها، مناسب بودن فضاهای بهداشتی، آسانسورها و سطح شیب دار جزو مواردی است که 51 دستگاه اجرایی توسط ممیزین شاخص های ارزیابی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

وی مناسب سازی معابر روستایی را از دیگر اولویت های امسال برشمرد و اظهار داشت: با هماهنگی بین بهزیستی و بنیاد مسکن در اجرای طرح هادی روستایی یک روستا به عنوان پایلوت مناسب سازی خواهد شد تا الگویی جهت بهبود و ایجاد مناسب سازی در سایر روستاها باشد.

دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان زنجان، از هماهنگی با اداره اوقاف و امور خیریه خبر داد و گفت: مناسب سازی مساجد در روستاها نیز جزو مصوبات اصلی این شوراست.

محمدی، ایجاد رمپ برقی ایستگاه راه آهن زنجان، مناسب سازی حمل و نقل عمومی برای استفاده معلولین و بهسازی معابر، مناسب سازی مراکز درمانی را از دیگر اولویت های مناسب سازی عنوان نمود و ابراز داشت: هماهنگی و همکاری شهرداری و سایر دستگاههای اجرایی جزو مهمترین عوامل تاثیر گذار در بهبود مناسب سازی شهری و روستایی است که می تواند فرصتی برابر برای استفاده معلولین، سالمندان را از امکانات جامعه ایجاد کند.

ارائه طرح آسیب شناسی ابنیه و فضاهای شهری ،بررسی مناسب سازی مراکز درمانی ،راه اندازی سامانه پیامکی سد معبر از دیگر موارد مطروحه در جلسه هماهنگی وپیگیری مناسب سازی استان بود.

ارسال نظرات