مدير كميته امداد شهرستان سلطانيه:

کمک 770 میلیون ریالی یک خیر سلطانیه‌ای مقیم تهران به مددجويان

خیر سلطانیه‌ای مقیم تهران 770 ميليون ريال براي بهره‌مندي مددجويان اين شهرستان كمك كرده و زمينه بهره‌مندي 80 نفر از مددجويان فراهم شده است.
کد خبر: ۸۸۳۶۴۳۸
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدير كميته امداد شهرستان سلطانيه با ارائه گزارشي از وضعيت مددجويي شهرستان سلطانيه بر همكاري بيش از پيش خيران در طرح‌هاي اجرايي اين نهاد تاكيد كرد.

محسن احمدي با اشاره به اينكه رویکرد کمیته امداد در حوزه مشارکت‌های مردمی بهره‌گیری از ظرفیت خیران در حوزه فقر زدایی است، اظهار كرد:اين اقدام به منظور برای خدمت رسانی موثر و هدفمند به جامعه هدف انجام مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه ترویج سنت‌های حسنه انفاق، احسان و نیکوکاری و تقویت همبستگی‌های اجتماعی از اهداف اجراي طرح‌هاي مشاركتي توسط اين نهاد است، اضافه كرد: انجام بخشی از مسئولیت اجتماعی توسط خیران در حوزه فقر زدایی نيز از دیگر اهداف اجراي اين طرح‌ها است.

مدير كميته امداد شهرستان سلطانيه با اشاره به اينكه در حال حاضر 800 خانوار با جمعیت يك هزار و 200 نفر تحت پوشش کمیته امداد اين شهرستان دارند، افزود: ازابتدای سالجاری مبلغ 9 میلیارد و 450میلیون ریال توسط خیران در شهرستان سلطانیه به کمیته امداد در سرفصلهای مختلف از جمله صدقات، طرح اکرام، محسنین، شفا و جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها، جهیزیه مساعدت شده است.

احمدي در ادامه از کمک 770 میلیون ریالی یک خیر سلطانیه‌ای مقیم تهران برای کمک به خانواده‌های تحت پوشش این شهرستان از ابتدای سالجاری افزود: این مبلغ بصورت مستمر و ماهیانه و در قالب طرح‌های شفا، محسنین و جشن نیکوکاری به کمیته امداد این شهرستان مساعدت شده است

وي تصريح كرد: هزینه کرد این مبالغ براساس نیاز خانواده‌های تحت پوشش و طبق نظر خیر هزینه شده است به صورت میانگین ماهیانه 80 نفر از این کمکها بهره مند شده اند.

ارسال نظرات