خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه استان قم گفت: شهدای مدافع حرم و کسانی که دغدغه حضور در جبهه مقاومت را دارند، در واقع رهروان مسیری هستند که از انقلاب اسلامی آغاز شده و تا عصر ظهور استمرار دارد.
کد خبر: ۸۸۳۶۵۵۵
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹

شهدای مدافع حرم رهروان مسیر انقلاب تا عصر ظهور هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، رضا حافظی با اشاره به تشییع پیکرهای 6 شهید مدافع حرم در قم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در واقع مقدمه انقلاب جهانی حضرت حجت بن الحسن(عج) است.

وی افزود: بر اساس فرمایشات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی مبتنی بر آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) است و از این رو در مسیر خود با دشمنی های زیادی از سوی طرفداران اسلام آمریکایی روبرو خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) تصریح کرد: همواره کسانی هستند که دلسوز اسلام ناب و ارزش های انقلاب بوده و تا اتصال انقلاب اسلامی به حکومت جهانی اسلام، در برابر استکبار جهانی و دسیسه های دشمنان، سرسختانه مبارزه و مقاومت می کنند.

وی خاطرنشان ساخت: شهدای مدافع حرم و کسانی که عاشق فرهنگ شهادت اند، تربیت یافتگانی از مکتب سیدالشهدا(ع) هستند که با حضور خود در جبهه مقاومت و دفاع از حرم های اهل بیت(ع)، به الگوهای مبارزه با تروریست های تکفیری و استکبار جهانی تبدیل شده اند و اسلام واقعی را با صحت و سلامت به امانت دار اصلی آن می رسانند.


ارسال نظرات