مسئول مجتمع اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باکری خرمشهر خبر داد

برگزاری نمازجمعه در اردوگاه شهید باکری خرمشهر همزمان با فرارسیدن روز ملی راهیان نور

موسوی گفت:20اسفند روز ملی راهیان نور مقارن است با روز جمعه و به همین منظور با همکاری و هماهنگی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان خرمشهر مقرر گردید نماز پرشکوه جمعه شهرستان خرمشهر در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باکری خرمشهر برگزار گردد.
کد خبر: ۸۸۳۶۵۶۳
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،سیدعلی موسوی مسئول مجتمع اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باکری خرمشهر اظهار داشت: همزمان با روز ملی راهیان نور در 20 اسفند مراسم افتتاحیه جشنواره ره آورد سرزمین نور با حضور فرماندهان سازمان بسیج و سازمان اردویی،راهیان نور بسیج، مردم شریف خرمشهرو زائران راهیان نور در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باکری خرمشهر برگزار می شود.
 
وی ادامه داد:کلیه پرسنل  اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باکری خرمشهر آماده میزبانی از مهمانان جشنواره ره آورد سرزمین نور و خادمین شهدا هستند و در این راستا کلیه اقدامات جهت برگزاری هر چه با شکوه تر این مراسم 10روزه  تدارک و انجام شده است.
 
موسوی خاطر نشان کرد:قبل از این نیز با حضور مسولان شهرستان خرمشهر و نمایندگانی از سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری بسیج  هماهنگی هایی مورد نیاز جهت برگزاری این مراسم برگزار شد و مقرر گردید کلیه دستگاه ها با هم افزایی و همفکری با جشنواره ره آورد سرزمین نور همکاری نمایند.
 
سیدعلی موسوی مسئول مجتمع اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باکری خرمشهر یادآور شد 20اسفند روز ملی راهیان نور مقارن است با روز جمعه و به همین منظور با همکاری و هماهنگی با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان خرمشهر مقرر گردید نماز پرشکوه جمعه شهرستان خرمشهر در سالن شهید جهان آرا اردوگاه فرهنگی تربیتی خرمشهر با حضور اقشار مختلف مردم ،مسولان  مدیران، خادمین راهیان نور و شرکت کنندگان در مراسم روز ملی راهیان نور برگزار گردد.
 
موسوی در پایان خاطرنشان کرد:بازارچه اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باکری خرمشهر در چند روز قبل با و اگذاری غرفه های خود به مردم  خرمشهر در  راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقصاد مقاومتی آماده برپایی است.
ارسال نظرات