19 دستگاه آمبولانس، 8 دستگاه خودروی نجات، 12 دستگاه خودروی کمک دار پشتیبان، یک خودروی ارتباطی و 19 دستگاه موتور امدادی و آمبولانس در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان به کار گرفته می شوند.
کد خبر: ۸۸۳۶۶۰۳
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، 360 امداد گر و 900 نفر از اعضای جوانان فعال این جمعیت در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر این استان مشارکت می کنند.

میرزایی افزود: در این روزها 19 دستگاه آمبولانس، 8 دستگاه خودروی نجات، 12 دستگاه خودروی کمک دار پشتیبان، یک خودروی ارتباطی و 19 دستگاه موتور امدادی و آمبولانس به کار گرفته می شوند.

وی بیان کرد: شماره 112 ندای امداد هلال احمر نیز به صورت 24 ساعته پاسخگوی هشمهریان و نیازهای امدادی و حوادث احتمالی خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: استان زنجان با وجود هم مرز بودن با 7 استان کشور بالگرد ندارد و این در حالی است که استان های مجاور به این مهم اقدام کردند.

میرزایی بهره گیری از ظرفیت های کودکان در سنن 3 تا 7 سال به عنوان همیار امداد و استقرار 4 ایستگاه سلامت نوروزی در مبادی ورودی شهر زنجان را از دیگر برنامه های این جمعیت همزمان با اجرای طرح نوروزی ذکر کرد.

وی افزود: بر این اساس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی این استان و طی قراردادی که این مجموعه با هلال احمر کشور منعقد کرده، نسبت به فعالیت های امدادی مبادرت خواهد شد.

میرزایی در ادامه تصریح کرد: سال گذشته 53 هزار و 902 نفر به پست های ایمنی و راهنمایان مسافران نوروزی و 4 هزار و 171 نفر به خیمه های بر پا شده این جمعیت در استان مراجعه کردند.

ارسال نظرات