مستند زنجان همچون طلا برای آینده شهروندان زنجانی ارزشمند است که باید از آن مراقبت شود تا به نسل‌های آینده منتقل a,د.
کد خبر: ۸۸۳۶۶۰۹
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در مراسم رونمایی از مستند زنجان که با حضور مشاور و مدیر کل حوزه ریاست سازمان میراث فرهنگی کشور و سازندگان این مجموعه مستند در محل سالن همایش های خیریه مهرانه زنجان برگزار شد، با بیان اینکه ایران کشوری پهناور و سرشار از زیبایی های تاریخی و طبیعی است، گفت: کشور ایران از زیبایی های طبیعی نظیر کویر، دریا، جنگل و نیز تاریخ و تمدن غنی برخوردار است و ساخت چنین مستندهایی به خوبی می تواند این زیبایی ها و ظرفیت‌ها را به تصویر بکشد.

اسداله درویش امیری افزود: استان زنجان نیز در تاریخ و تمدن ایران، سهم بسزایی دارد که با ساخت و نمایش مستند زنجان، چهره جدید و تاریخ کهن این سرزمین به خوبی به نمایش گذاشته می شود تا تمامی ایرانی های داخل و خارج از کشور با زیبایی ها و ظرافت های زنجان آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه با نمایش چنین مجموعه هایی، جوانان و نسل های آینده با هویت ملی و ظرفیت های طبیعی و فرهنگی کشور آشنا خواهند شد، اظهار داشت: مستند زنجان همچون طلا برای آینده شهروندان زنجانی ارزشمند است که باید از آن مراقبت شود تا به نسل‌های آینده منتقل گردد.

استاندار زنجان تصریح کرد: سازندگان مستند ایران، زیبایی های نهفته در دل تاریخ و طبیعت استان را آنچنان به زیبایی به تصویر کشیده اند که کمتر کسی باور می کند که این تصاویر متعلق به استان زنجان است.

ارسال نظرات