فرمانده کل ارتش گفت: استکبار جهانی در سامانه مدیریتی خود بقدری فشل است که در همه حوزه‌ها مانند گرداب گیر کرده است و بزودی منحل خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۳۶۶۳۲
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر سرلشکر عطاالله صالحی فرمانده کل ارتش در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، طی سخنانی اظهار داشت: ارتقا فکر دانشجویان دافوس ارتش هرچه با ذخیره بهتری باشد آینده بهتری برای کشور رقم می‌زند.

وی افزود: در جهانی هستیم که کشورهایی با قدرت‌های نظامی پایین، متوسط مثل ما و برتر در آن حضور دارند؛ امروز شعار استقلال انقلاب اسلامی در جهت نظامی و ارتقای آن ظهور یافته و آن را حس می‌کنیم.

فرمانده کل ارتش همچنین تصریح کرد: امروز بحث اراده اعمال قدرت است نه فقط داشتن قدرت و هستند کشورهایی که قدرت دارند اما توان اعمال آن در برابر تهدیدات را ندارند چون نیروی انسانی کارآمد و مومن ندارند.

صالحی همچنین با اشاره به اینکه کشورهای دارای قدرت برتر هم به جهت استفاده از آن در راستای زورگویی دچار چالش‌هایی است،‌ تصریح کرد: استکبار جهانی در سامانه مدیریتی خود بقدری فشل است که در همه حوزه ها مانند گرداب گیر کرده است و به زودی منحل خواهد شد.

وی بر همین اساس اضافه کرد: ترفندهای دشمن را باید بشناسیم و هرگاه کشور مورد تهدید قرار گرفت در صف اول بایستیم؛ انگلیس خبیث که به منطقه آمده یک مطالبه دیرینه دارد و با آمریکا و رژیم صهیونیستی برنامه ریزی‌هایی می‌کند که به آن تهدیدات نوین می‌گوییم.

فرمانده کل ارتش در ادامه با بیان اینکه البته اندیشه کهنه‌ای در قالب فریب‌های نوین به شکل تهدیدات جدید است که در حال جمع‌ شدن است،‌ عنوان کرد: ایران از نظر معنوی و فکری به عراق کمک می‌کند، توان ساخت تجهیزات مورد نیاز خود را داریم و نمونه برتر اس ٣٠٠ را هم ساخته‌ایم و هم می‌سازیم.

صالحی در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: در حوزه دریا برنامه این است که به همه جای جهان برویم که هدفمان صیانت دریایی و نشان دادن اقتدار نظام مقدس اسلامی است. در کنار سایر نیروهای مسلح توان این را داریم در مقابل هر اندیشه‌ای بایستیم.
ارسال نظرات