خبرهای داغ:
مدیر اطلاع رسانی سپاه استان سمنان خبر داد؛

ساخت مستند 7 قسمتی «اروند؛رودی در آسمان»

مدیر اطلاع رسانی سپاه استان سمنان از ساخت مستند 7 قسمتی «اروند؛ رودی در آسمان» توسط گروه مستند ساز سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان با همکاری صدا و سیمای مرکز سمنان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۶۶۳۷
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
مهدی لالاییان مدیر اطلاع رسانی سپاه استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان در خصوص اعزام گروه مستندساز سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان داشت: صبح امروز دانشجویان دانشگاه سمنان در قالب سه دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

وی خاطرنشان کرد: گروه مستندساز سپاه استان سمنان نیز به همراه این کاروان دانشجویی عازم مناطق می شود و در این سفر چهار روزه در صدد ساخت مستند هفت قسمتی به نام "اروند روی در آسمان" است و هر قسمت 25 دقیقه می باشد.

مدیر اطلاع رسانی سپاه استان سمنان اذعان داشت: محمدرضا ملکی از رزمندگان دفاع مقدس به عنوان تهیه کننده ، رضا ظهوری تصویربردار، حامد حیدری صدا بردار و تصویربردار دوم و رامین ظهوری نیز دستیار تهیه گروه مستندساز سپاه استان سمنان را به سرپرستی بنده مهدی لالاییان تشکیل می دهند.

لالاییان در پایان یادآور شد: کاروان اعزامی دانشجویان به مناطق عملیاتی از سمنان با اتوبوس به سمت تهران حرکت و از تهران با قطار تا اندیمشک اعزام خواهند شد و در مناطق عملیاتی به مدت چهار روز در سفری معنوی به نام راهیان حضور دارند و از یادمان ها و برنامه های تدارک دیده شده بهره لازم را خواهند برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها