خبرهای داغ:
شناسایی اغفال‌کننده دختر نوجوان اصفهانی، کشف محموله ۱۰۴ کیلویی حشیش، برخورد قاطع پلیس با اخلال گران نظم و امنیت چهارشنبه آخر سال و توقیف محموله کالای قاچاق در نایین مهم‌ترین عناوین اخبار انتظامی استان است.
کد خبر: ۸۸۳۶۶۳۸
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اصفهان در گفتگویی اظهار کرد: پس از شکایت خانمی مبنی بر اینکه فردی ناشناس تصاویر خانوادگی آن‌ها را در فضای مجازی منتشر کرده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی توضیح داد: این فرد با فریب دادن دختر نوجوان خانواده، تصاویر خصوصی آن‌ها را به دست آورده و در فضای مجازی منتشر کرده بود.

وی ادامه داد: مأموران پلیس فتا با انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند متهم را که خارج از استان اصفهان زندگی می کرد شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر کنند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اصفهان بابیان اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و متهم ادامه روند مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: لزومی ندارد فرزندان زیر 18 سال از شبکه‌های اجتماعی مجازی استفاده کنند زیرا نمی‌توانند خوب و بد افراد را در فضای مجازی تشخیص دهند و امکان ضربه خوردن آن‌ها بیشتر از سایر افراد است.

* 104 کیلوگرم حشیش در اصفهان کشف و 3 سوداگر مرگ دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اظهار اینکه در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند یک محموله مواد افیونی را از شرق کشور وارد اصفهان کنند، گفت: بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

سرهنگ سید تقی حسینی اظهار کرد: ماموران از سمت شرق به یکی از ورودی‌های استان اصفهان اعزام و کامیون فرد قاچاقچی را شناسایی کردند.

وی با اظهار اینکه در بازرسی از کامیون 104 بسته یک کیلوئی حشیش که داخل کابین راننده جا ساز شده بود کشف شد، خاطرنشان کرد: سه سوداگر مرگ در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان خاطرنشان کرد: برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در اولویت کاری نیروی انتظامی است و این نیرو هرگز اجازه جولان وسرکشی به آن‌ها نخواهد داد.

* برخورد قاطع پلیس با اخلال گران نظم و امنیت چهارشنبه آخر سال / بیش از 30 هزار مواد محترقه در لنجان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان اظهار کرد: با عنایت به نزدیک بودن ایام چهارشنبه آخر سال و به منظور جمع‌آوری مواد محترقه و آتش‌زای غیر مجاز، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان لنجان برگزار شد.

سرهنگ رضا عرب عامری بابیان اینکه در این طرح از 325 واحد صنفی بازدید شد که تعداد 30 هزار و 632 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف شد، گفت: 17 واحد صنفی در این خصوص پلمپ و متصدیان آن‌ها پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی با اشاره به خطرات جبران ناپذیر مواد محترقه و آتش‌زا برای جوانان، نوجوانان و کودکان در این ایام از خانواده‌ها خواست: در کنار فرزندان خود باشند و مراقبت‌های لازم را به منظور حفاظت از سلامتی آن‌ها در راستای آغاز سال نو با خاطره‌ای خوش، به عمل‌آورند.

* 2.3 میلیارد ریال کالای قاچاق در نائین توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان نائین اظهار کرد: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت شهرستان نائین حین کنترل و بررسی تردد خودورهای عبوری از ایستگاه به سه دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

سرهنگ صادق کاظم زاد بابیان اینکه در بازرسی از این سه خودرو دو محموله برنج قاچاق به وزن 44 تن و 819 کیلوگرم و یک محموله اسباب‌بازی خارجی فاقد مدارک مثبتِ گمرکی کشف شد، گفت: کارشناسان مربوطه ارزش دو محموله برنج را یک میلیارد و 510 میلیون ریال و ارزش اسباب‌بازی‌ها را 800 میلیون ریال اعلام کرده اند.

سرهنگ کاظم زاد با اشاره به توقیف سه کامیون کشنده افزود: در این خصوص سه راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از مردم خواست: هر گونه اطلاعات و اخبار راجع به کالای قاچاق را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها