امام جمعه نیر تاکید کرد:

نقش مهم مادارن در شکل‌گیری تربیتی و شخصیتی فرزندان

امام جمعه شهرستان نیر گفت: مادران الگوی مهمی برای شکل‌گیری شخصیت فرزندان است.
کد خبر: ۸۸۳۶۶۴۴
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر در نشست با بانوان شهرستان که به مناسبت روز زن در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، با تبریک هفته زن و میلاد حضرت صدیقه زهرا (س) به اهمیت نقش مادران در خانواده‌ها اشاره کرد و افزود: فرزندان در دامان مادران پرورش می‌یابند پس بانوان باید در شکل‌گیری تربیتی و شخصیتی فرزندان نقش بسزایی را ایفا کنند.

وی افزود: مادران کانون تربیت در خانه هستند و شکل‌گیری شخصیت فرزند در کودکی انجام می‌گیرد پس بانوان باید در مسائل تربیتی دقیق باشند.

امام جمعه نیر در ادامه با تاکید برنقش مدیریتی و اقتصادی خانه توسط بانوان اشاره کرد و افزود: بانوان می‌توانند در خانه با مدیریت صحیح اقتصاد در منزل را به گونه‌ای مدیریت کنند که مشکلی برای خانواده ایجاد نشود.


مقدسی به ارج نهادن روز زن و مقام آن توسط دین مبین اسلام اشاره کرد و افزود: متاسفانه جایگاه بانوان درکشورهای پیشرفته در شان و مقام یک زن نیست ولی دین مبین اسلام به مراتب به جایگاه زن در جامعه و خانواده تاکید بسزایی داشته و شان خاصی به آن داده است.

وی عنوان کرد: مادر یعنی کانون مهر و محبت و احترام به مادر از جمله سفارشات خداوند، قرآن و دین مبین اسلام است که به آن اهمیت بسزایی داده است تا جایی که فرمودند بهشت زیرپای مادران است.

ارسال نظرات