خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس با بیان اینکه باید با اسلامیت و احکام دین کشور را اداره کنیم نه با رقص زن و مرد و احکام غیر شرعی دین ، گفت: قائم مقام وزیر کشور در سفر به بیرجند باید استدلالات ما را بشنود.
کد خبر: ۸۸۳۶۶۶۵
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
حجت السلام والمسلمین بابایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، با اشاره به سخنان اخیر استاندار خراسان جنوبی در جمع هنرمندان اظهارداشت: مدتی است استاندار سخنانی را مطرح می کنند که مردم متدین استان سخنان ایشان را بر نمی تابند.

امام جمعه فردوس با اشاره به اینکه خراسان جنوبی مردمی ولایت مدار، شهید پرور و متدین دارد، گفت: استاندار خراسان جنوبی نسبت به سخنان نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه استان گوش شنوا ندارد و به تذکرات آنها بی اهمیت بوده است.

وی با اشاره به تجمع علماء و روحانیون در مدرسه علمیه معصومیه گفت: ائمه جمعه و علماء باید به صورت جمعی مطالبی را در فضای تبلیغاتی به گوش استاندار برسانند.

بابایی با تاکید بر اینکه باید با اسلامیت و احکام دین کشور را اداره کنیم نه با رقص زن و مرد و احکام غیر شرعی دین ، عنوان کرد: حتی اگر استان دار عذر خواهی هم کند وی در مقابل نماینده ولی فقیه ایستاده است.

وی به سفر قائم مقام وزیر کشور به بیرجند اشاره کرد و افزود: این مقام باید استدلالات ما را بشنود.

امام جمعه فردوس با بیان اینکه ما یک استاندار ولایی، مردمی و انقلابی می خواهیم، گفت: باید مردم بدانند که سخنان استاندار مخالف احکام دین و مراجع تقلید است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها