فرمانده سپاه آذربایجان‌شرقی:

تلاش دشمن ایجاد بحران هویت است

فرمانده سپاه آذربایجان‌شرقی در آیین گرامیداشت شهدای بدر و خیبر و شهید باکري، با اشاره به توطئه‌ های مختلف دشمنان، گفت: دشمن تلاش دارد ما را دچار بحران هویت کند.
کد خبر: ۸۸۳۶۶۷۰
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان جوانان را بهترین سرمایه کشور و انقلاب دانست و افزود: تلاش دشمن روی این طیف است تا بتواند به اهداف خود برسد.

وی استکبارستيزي و ظلم ناپذیری را از مولفه های مهم انقلاب برشمرد و اظهار داشت: تا زمانی که این روحیه را در جوانان حفظ کنیم دشمن نمی تواند کاری از پیش ببرد.

کریمیان با بیان اینکه هدف دشمن در نبرد نرم همراه کردن مردم با خود است، اضافه کرد: دشمن تلاش دارد همانند او فکر کنیم چراکه در این صورت او را به راحتی همراهي خواهيم کرد.

وی تضعیف وحدت مردم را از اهداف دیگر دشمن عنوان و بیان کرد: دشمن با تضعیف وحدت که از پایه های اساسی انقلاب است می خواهد قدرت بازدارندگی انقلاب اسلامی را به چالش بکشد.

کریمیان در بخش دیگر سخنان خود افرادی را نزدیک به شهدا دانست که راه شهدا را شناختند، افرادی را که با همه هستی خود با خدا معامله کردند تا انقلاب بماند و تا انقلاب است روحیه استکبارستیزی ادامه داد و به قول رهبر فرزانه انقلاب خرمشهرهای بسیاری در پیش داریم.

وی استقبال مردم را در گرامیداشت شهید باکری نسبت به سال ها گذشته چشمگیر خواند و خاطرنشان کرد: این استقبال بی نظیر نشانه وفاداری مردم به شهداست و این وفاداری را از حضرت ابوالفضل(ع) به دست آورده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار