خبرهای داغ:

گفتمان انقلابی گری انقلاب را از انحرافات حفظ می کند

یکی از هادیان سیاسی سپاه میانه در نشست بصیرت افزایی کارکنان دانشگاه پیام نور این شهرستان گفت: رهبر فرزانه انقلاب تا به حال بارها تاکید کرده‌اند آنچه می‌تواند انقلاب اسلامی را از گزند انحراف دور بدارد، تبیین گفتمان انقلابی‌گری است.
کد خبر: ۸۸۳۶۶۸۵
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نعمت شکری افزود: این گفتمان بر پایه اصول بنیادین انقلاب مانند تکیه بر اسلام و فقاهت، تاکید بر عدالت و آزادی و نیز دفاع همه‌جانبه از استقلال کشور و نگهداشت حرمت مرزهای ایران است.

وی ادامه داد: دشمن مستکبر از ابتدای پیروزی انقلاب همه‌ توان خود را برای سرنگونی و تضعیف نظام اسلامی به میدان آورده ولی ناموفق بوده وعلت اصلی عدم موفقیت دشمن رهبری حکیمانه امام راحل(ره) و رهبر فرزانه انقلاب وسینه‌های سپرکرده‌ مردم ایران است.

شکری اضافه کرد: اکنون دشمن مترصد است تا با رحلت تدریجی چهره‌های مبارز قدیمی، مردم ایران از ارزش‌های انقلابی خود صرف‌نظر کرده و بار دیگر فرصت نفوذ در کشورمان را به‌دست آورد ولی آن ها غافلند که ریشه‌های انقلاب اسلامی عمیق‌تر از آن است که فکرش را می‌کنند.

شکری بیان کرد: گفتمان انقلاب موجب شکل گیری نسلی انقلابی از جوانان شده که هرچند ممکن است مانند نسل‌اولی‌ها تجربه مستقیم مبارزه با رژیم ستمشاهی را نداشته باشند، ولی نسبت به این مبارزات و آرمان‌های شهدای انقلاب، بیگانه نیستند، این نسل خود را انقلابی می‌داند و با تشکیل جبهه‌های مردمی، تلاش می‌کند تا جلوی هرگونه انحراف نسبت به آرمان‌های انقلابی را بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها