رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان؛

فعالیت ۳۰۰ بازرس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ایام نوروز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از فعالیت ۳۰۰ بازرس این دانشگاه در ایام نوروز امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۶۶۹۰
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳

به گزارش پخبرگزاری بسیج از لرستان ، کوروش ساکی در كارگروه سلامت و امنیت غذایی به تشريح اهميت سلامت مردم، مسافرين نوروزی وگردشگران در ايام سال نو پرداخت و اظهار داشت: با توجه به حضور مسافران وگردشگران نوروزی در لرستان دانشگاه علوم پزشكي مراكز تهيه، توزيع و عرضه فروش مواد غذايي را مورد نظارت و کنترل قرار می دهد.

وی افزود: همچنین دانشگاه علوم پزشکی در ایام نوروز بر اماكن اقامتی، تفريحی، گردشگری، تاریخی، بازار های نوروزی و نمايشگاه های عرضه كالا وخدمات نظارت خواهد کرد.

رئيس دانشگاه علوم پزشكی لرستان عنوان کرد: با تشديد اقدامات كنترلی ونظارتی و راه اندازی سيستم های پاسخگويی به شكايات و تشكيل اكيپ های بازرسی و نظارتی وآموزشی سعی داريم سلامت مردم و مسافرين نوروزی را تامين و تضمين كنيم.

وی به آماری از مراكزی كه ارائه خدمت به مردم در ايام نوروز را به عهده دارند اشاره داشت و بیان کرد: در ایام نوروز ۵۸ پايگاه اورژانس، ۳۲ داروخانه شبانه روزی، ۲۶ بيمارستان و ۳۳ مركز بهداشتی درمانی به مردم خدمات ارائه خواهند داد.

سکی گفت: تعداد ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ بالگرد فعال در شهرستان های خرم آباد و الیگودرز برای ارائه خدمات در ایام نوروز آماده هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۹ ایستگاه سلامت و ۱۰ موتور سيكلت فوريت های پزشکی در ایام نوروز در سطح استان خاطر نشان کرد : ۳۰۰ بازرس دانشگاه علوم پزشكی و ۵۰ ناظر به صورت مستمر به ارائه خدمت به مردم در ايام نوروز فعالیت خواهند داشت.

 
انتهای پیام/ز
ارسال نظرات