استاندار مازندران:

تلاش‌ها و فعالیت بخش خصوصی برای توسعه مراودات همکاری اقتصادی رو به بهبودی است

تلاش‌ها و فعالیت بخش خصوصی برای توسعه مراودات همکاری اقتصادی رو به بهبودی است و باید مراودات بیشتر شود تا رونق صادراتی را در مازندران شاهد باشیم.
کد خبر: ۸۸۳۶۷۱۶
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ربیع فلاح جلودارپیش از ظهر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در استانداری اظهار داشت: همچنان باید برای تسهیل‌سازی رونق تولید در مازندران تلاش کنیم.

وی افزود: بخش عمده‌ای از فعالان اقتصادی استان، زنان هستند که به این قشر تولیدکننده نیز باید توجه شود.

استاندار مازندران تصریح کرد: در سال 95 و 94 هیئت‌های اقتصادی به استان سفر و هیئت‌هایی از مازندران به خارج کشور سفر کرده که این اقدامات با هدف رونق صادرات مازندران بوده است.

فلاح بیان کرد: تلاش‌ها و فعالیت بخش خصوصی برای توسعه مراودات همکاری اقتصادی رو به بهبودی است و باید مراودات بیشتر شود تا رونق صادراتی را در مازندران شاهد باشیم.

وی افزود: تفاهم‌نامه‌های منعقده در سفر هیئت‌ها باید از سوی اتاق بازرگانی با جدیت پیگیری شود تا سبب توسعه و رونق اقتصادی کشور شود.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه باید مستندسازی بیشتری از ظرفیت‌های صادراتی مازندران صورت گیرد، یادآور شد: مراجع اعلام ورود و خروج کالا باید در مورد صادرات محصولات کالاها شناسایی دقیق شود.

وی بیان کرد: هنوز یک ریال به استان‌های همجوار خسارت بلاعوض ناشی از فساد مرکبات داده نشده و توجه دولت به مازندران در این راستا مطلوب بوده است.

فلاح افزود: هماهنگی، اتحاد و همدلی خوبی بین نمایندگان استان و مسئولان بوده تا گره‌ای از مشکلات کشاورزان و باغداران رفع شود.

استاندار مازندران تصریح کرد: رشد اقتصادی پس از برجام در کشور گشایش یافته و باید این رشد اقتصادی در مردم تقویت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار