افتتاح بزرگ‌ترین طرح ملی کشاورزی خراسان رضوی در فریمان

طرح شبكه انتقال آب و آبياري كم فشار و تحت فشار اراضي كشاوري شهرستان فريمان به عنوان بزرگ‌ترین طرح ملی کشاورزی در استان خراسان رضوی به بهره‌بردراي رسيد.
کد خبر: ۸۸۳۶۷۶۳
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، طرح شبکه انتقال آب و آبیاری کم فشار و تحت فشار اراضی کشاوری شهرستان فریمان با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور، معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.

این طرح کشاورزی در مساحت «هزار و ۳۵۰هکتار از اراضی خرده مالکین شهرستان فریمان» به عنوان یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های ملی در شهرستان فریمان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مهندس سیدعبداله پرهیزگار در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهارکرد: این طرح ملی با تلاش و پیگیری مجدانه رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، و سایر مسئولان امر این پروژه بزرگ زودتر از موعد مقرر در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری افتتاح و به بهره برداری رسید.

پرهیزگار افزود: در این طرح تسطیح اراضی، هزار و ۳۵۰ هکتار، احداث جاده سرویس به طول ۴۸ کیلومتر، اجرای شبکه کم فشار( شامل لوله و رایزر ) به طول ۵۴ کیلومتر از لوله باقطر ۶۳۰ میلی متر تا لوله با قطر ۲۰۰ میلی متر با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال انجام شد.

مدیر جهادکشاورزی فریمان خاطرنشان کرد: البته در صدد هستیم از فاصله بند فریمان تا اراضی کشاورزان به طول ۱۵ کیلومتر دیگر را نیز لوله‌گذاری کنیم، تا هدر رفت آب به صفر برسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار